Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er klin idiot når det gjelder data, men nøden er stor, og jeg håper noen kan hjelpe meg.

Jeg holder pr.tiden til på et turistsenter, der de har tråløst internett. Hjemme har jeg Canal digital. Hvordan får jeg til e-post her? Bare spør om det er noe mer dere trenger å vite. Er 100% avhengig av e-post, helst igår..

På forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går under "datafolk" og jeg skjønner ikke en gang hva du spør etter.

Er det slik at de bruker en annen epostklient enn den du er vant med/ingen i det hele tatt? Du kan alltid lese email online om du ikke har en klient til det på pc-en du benytter for tiden.

Skrevet
Jeg går under "datafolk" og jeg skjønner ikke en gang hva du spør etter.

Er det slik at de bruker en annen epostklient enn den du er vant med/ingen i det hele tatt? Du kan alltid lese email online om du ikke har en klient til det på pc-en du benytter for tiden.

Siden jeg ikke kan lese email online så er det vel mulig jeg har en annen klient til det enn det jeg benytter nå da...

Skrevet

Er du sikker på at du ikke kan lese email online? Hvilken mailklient pleier du å bruke? Er dette en mail som fulgte med canal digital-abbonementet ditt?

Skrevet

Helt sikker på at jeg ikke kan det. Jeg har Windows mail, hvis det var det du lurte på... :ler: Ja, det fulgte med Canal digital abonnementet.

Skrevet

Du kan prøve å dytte inn ditt brukernavn og passord på www.mail2web.com, hvis ikke Canal Digital har epostleser på sine egne nettsider.

Skrevet
Helt sikker på at jeg ikke kan det. Jeg har Windows mail, hvis det var det du lurte på... :ler: Ja, det fulgte med Canal digital abonnementet.
...hotmail.com har online-leser for standarden til windows mail. Både live.no, hotmail.com og msn.com etc. kan leses i hotmails nettinterface.
Skrevet

Takk.. Føler meg grenseløst dum da. Data har aldri interessert meg. Er bare noe jeg bruker for nyttens skyld.. Jeg gjorde mye "rart" når jeg kobla meg til nettet her da. "Konfigurer IP adresse" gjorde jeg.. Og ved en feil skrudde noen modemet mitt (den lille grå boksen)ut fra veggen i leiligheta mi. Har noe av dette gjort noe da?

Skrevet

E-postadressen din er ikke lagret lokalt i modemet ditt (unnskyld hvis jeg dummer det ned for mye), den er tilgjengelig via web hvor som helst i verden. Prøv å logg på med brukernavn og passord på http://www.hotmail.com og report back om det ikke funker.

Skrevet

Du dummer det ikke ned. Det er så dumt så det kan få blitt. :ler: Hjelper sikkert ikke at jeg har en million tanker i hodet og tusen ting å gjøre på en gang.. Skal prøve litt til før jeg køyer. Takk! :)

Skrevet

Har du med deg PCen din til turistsenteret, eller skal du lese mailen på en annen PC?

Skrevet

Nå er det oppe og går! :) Jeg kom på at jeg hadde en hotmail adresse jeg omtrent aldri har brukt, og når jeg sendte fra den, så gikk det. Online adressa mi virket ikke da. Tusen takk igjen!

Skrevet

Online.no adresser kan du som Ingeniøren sier sjekke på www.online.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...