Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har ikke vært plaget med kviser, men siste året har jeg hatt 2, vokser seg stor på undersiden før etter 2/3 dager er litt øm og rød,så kommer den karakteristiske toppen (hvite med puss inni) Har lært at vi ikke skal trykke/klemme/skvise, men nå lot jeg den forrige være i fred, rørte den ikke i det hele tatt, resultatet av det, nå ca 7 mnd etter, er et rødt merke der kvisa var. Nå har jeg ny kvise, og er redd jeg vil få nytt rødt merke. Er det noe jeg kan gjøre med slike røde merker? Hvordan skal man behandle kviser slik at det ikke blir røde merker?
L'anémone sylvie Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg var ekstremt plaget med kviser for et par år siden. Etter at kvisene forsvant med god hudpleie og Diane p-piller så tok det kanskje et halvt år før arrene forsvant. Men de arrene jeg fikk var bare røde flekker, de gikk ikke innover i huden. Nå har jeg fått tilbake noen kviser og det blir alltid et rødt merke etter hver kvise, men disse forsvinner etterhvert. Hvis du får store arr så ville jeg nok ha gått til en hudpleier :-)
L'anémone sylvie Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 ...Du er forresten heldig som bare har hatt to kviser på ett år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå