Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en parfyme jeg har lyst til å bytte. Den er fra Cubus, og har ingen form for forsegling utenpå, bare en eske. Tror dere det går an å bytte den, eller skal jeg bare lage plass til den innerst i skapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør alltid prøve. det taper du ikke noe på :) Nå etter jul er de fleste snille ang bytte av gaver, så er du heldig får du en ny valgfri vare...

Skrevet

hvilken parfyme er det snakk om? Noen kommer nemlig uten forseglig til butikken. Jobber på Cubus' parfymeri nemlig :)

Skrevet
hvilken parfyme er det snakk om? Noen kommer nemlig uten forseglig til butikken. Jobber på Cubus' parfymeri nemlig :)

Sweet rose heter den. Tror den er fra Cubus i alle fall.

Skrevet

så vidt jeg har opplevd byttes det ikke noe kosmitikk/parfyme uten forseilelse...

Skrevet

Vi har ikke en som heter sweet rose hvertfall, men hvilket merke er dette? Cubus pleier generelt å være greie på bytting, men det spørs selvsagt hvilken selger du kommer til. Manglende forsegling er uansett problematisk på grunn av manglende garanti for innholdet osv.

Skrevet
Vi har ikke en som heter sweet rose hvertfall, men hvilket merke er dette? Cubus pleier generelt å være greie på bytting, men det spørs selvsagt hvilken selger du kommer til. Manglende forsegling er uansett problematisk på grunn av manglende garanti for innholdet osv.

La rive heter merket.

Vet ikke om den er fra Cubus, men trodde det. Tror jeg har sett den der, og ganske sikker på at innpakninga var derfra (men den kan jo være fra noe annet så klart)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
La rive heter merket.

Vet ikke om den er fra Cubus, men trodde det. Tror jeg har sett den der, og ganske sikker på at innpakninga var derfra (men den kan jo være fra noe annet så klart)

Aha.. da vet jeg iværtfall hvilken parfyme du mener.. venninen min fikk den til jul hun også!

Jeg ville bare prøvd å bytte den, og om en butikk sier nei kan du jo prøve en annen cubus butikk ? (eller flere) :jepp:

Skrevet
Jeg ville bare prøvd å bytte den, og om en butikk sier nei kan du jo prøve en annen cubus butikk ? (eller flere) :jepp:

Japp får prøve på det, det værste som skjer er jo at jeg får ett nei! Får ta den med til byen i mårra :)

Takk for hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...