Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei. Jeg er en 17 år gammel jente som har ekstremt lyst på barn. Kjæresten min fyller snart 19, han vil ha barn han også. Vi har vært sammen i et og et halvt år, men har vært bestevenner siden jeg var 12 år. Hver gang jeg ser en mor eller et barn kribler det som bare juling i eggstokkene mine. Jeg har så utrolig lyst på. Jeg er fullstendig klar over at det er et svært stort ansvar. Men akkurat nå "passer" det på en måte. Jeg kan gå ferdig dette året på vgs før jeg tar et friår. Hverken min eller hans mor jobber, så der har vi også mye hjelp. Er dette galskap?
lilljan Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg vil egentlig si nei! Du er nok gjerne mer moden enn mange gjennomsnittssyttenåringer, men dog er du bare 17. Det er lov å drømme at du en gang skal få barn, det er flott at du gleder deg til deg. Jeg ville også ha barn når jeg var 17, innser nå hvor lite av det jeg trodde jeg visste jeg egentlig visste. Det er ikke noe kjekt å gå glipp av egen barndom for ett annet barn. Jeg er glad for alle de ellville tingene jeg gjor i ungdommen, ellers hadde jeg hatt problemer med å slå meg til ro nå når jeg er 10 år eldre enn deg.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hvis jeg var deg ville jeg ventet med prøvingen til sommer/høst 2011. Da er du ferdig med videregående, og rekker å jobbe noen måneder slik at du opparbeider deg permisjon med lønn. Ellers må jeg si at jeg kjenner en jente som er 17 år og mamma. Hun er en fantastisk mamma.
addict Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Du fikk ikke de svarene du ville på graviditetsforumet så du prøver her i stedet?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er virkelig helt på trynet! At du er umoden og bare tenker på deg selv her og nå er en ting, men at kjæresten din er like dum gir dårlige utsikter for den stakkars lille. Vær så snill og tenk på barnet!
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er en dårlig ide - like dårlig som i "Graviditet og spedbarn". Og for å spare deg for litt tid, det vil være en like dårlig ide i "Barn og familie" og "Samliv og relasjoner"
Pingting Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er en dårlig ide - like dårlig som i "Graviditet og spedbarn". Og for å spare deg for litt tid, det vil være en like dårlig ide i "Barn og familie" og "Samliv og relasjoner"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå