Gå til innhold

prevensjonskluss.....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Catzy_*
Skrevet

Hei damer!

Visste ikke heeelt hvor jeg skulle plassere denne tråden, så prøver prøver meg her...

Jeg er vel strengt tatt ikke en prøver, da sambo vil vente litt med nr 2.. Så jeg starta på p-plasteret igjen for noen uker siden etter å ha brukt mini-pillen i et år (pga amming).

Sist uke da jeg skulle skifte ut plaster nr 2 med plaster nr 3, glemte jeg å sette på det nye plasteret! Gikk over et døgn før sambo kommenterte at jeg ikke hadde noe plaster på rompa. Heheh. Satte på et nytt plaster. Hadde sex den kvelden, men hoppa av i svingen for sikkerhets skyld. Noen timer etter sex begynte jeg å spotte. Mensen, tenkte jeg da, men det ble bare med et døgn med spotting...

Nå spotter jeg igjen, 4 dager etterpå. Hva er dette? Spotting pga prev.kluss? Spotting pga el som igjen er pga prev.kluss..? Festeblødn? Hvor fort kan man få en ev el dersom man glemmer hormon prevensjon?

Ble litt rotete dette, men håper noen har erfaringer eller informasjon ang dette... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plasteret skal ha litt depoteffekt, så mest sannsynlig er det bare det at du glemte å sette på nytt som gir litt kluss og småblødninger. Test uansett for graviditet ca. 14 dager etter samleiet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...