Gå til innhold

blush med shimmer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg leter etter en blush (helst rosa/fersken) med shimmer i! Ikke glitter altså, men slik at huden får en sånn frisk og sunn glød!

Noen som har noen tips??? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidie
Skrevet

Stila Duo Blush!

Marit har skrevet en bra omtale om den HER

Skrevet

veldig fornøyd med Everydaymineral sin Snuggle. Den er en løs mineralblush da, så kan være litt knotete å få med seg. Vet mange skryter over NARS sin Orgasm blush og sier at disse er ganske like, men den har jeg ikke prøvd selv...

Gjest Vampen
Skrevet
veldig fornøyd med Everydaymineral sin Snuggle. Den er en løs mineralblush da, så kan være litt knotete å få med seg. Vet mange skryter over NARS sin Orgasm blush og sier at disse er ganske like, men den har jeg ikke prøvd selv...

Det er min favoritt. :jepp:

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Det er min favoritt. :jepp:

Jeg har tenkt på nars men den inneholder vel nesten ikke noe shimmer?? Snuggle er kanskje et alternativ ja...;) Men er jo litt dumt at den er i løs form...

Skrevet
Hei alle sammen!

Jeg leter etter en blush (helst rosa/fersken) med shimmer i! Ikke glitter altså, men slik at huden får en sånn frisk og sunn glød!

Noen som har noen tips??? :)

Maxfactor har en rimelig, og veldig fin fin glød rouge:)

de har en fersken tonet. husker ikke nr men de har ca 5 nyanser å velge mellom. gå innom vita å spør etter farge

Gjest Vampen
Skrevet
Jeg har tenkt på nars men den inneholder vel nesten ikke noe shimmer?? Snuggle er kanskje et alternativ ja...;) Men er jo litt dumt at den er i løs form...

Det er shimmer i den. Om det er nok shimmer kommer jo an på smaken. Jeg syntes det er mer enn nok. :jepp:

Skrevet

NARS Orgasm har både skimmer og glitter. Det samme gjelder Super Orgasm, som er litt mer rosa. Bobbi Brown Coral er også veldig fin, og har finere skimmer enn de to nevnte, så hvis du får tak i den, anbefaler jeg å prøve. :)

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
NARS Orgasm har både skimmer og glitter. Det samme gjelder Super Orgasm, som er litt mer rosa. Bobbi Brown Coral er også veldig fin, og har finere skimmer enn de to nevnte, så hvis du får tak i den, anbefaler jeg å prøve. :)

Nars super orgasm ser helt perfekt ut! Akkuratt den fargen jeg så for meg :D Noen som vet hvor man får kjøpt den?? For den skal jeg ha! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...