Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til London på torsdag og er på jakt etter en Canada Goose jakke. Ser på nettsidene til canada goose at både Selfridges og Harrods er listet som forhandlere, men finner det ikke i sortementet på nettsidene der.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har kontaktet både Harrods og Selfridges pr email og fått til svar at de er utsolgt. Dersom du går på nettsiden til Canada Goose så finer du komplett liste for alle land, og da kan du eventuelt ringe rundt, men det er fryyyyktelig utplukket nå.

:)

Skrevet
Hei, jeg har kontaktet både Harrods og Selfridges pr email og fått til svar at de er utsolgt. Dersom du går på nettsiden til Canada Goose så finer du komplett liste for alle land, og da kan du eventuelt ringe rundt, men det er fryyyyktelig utplukket nå.

:)

Takk skal du ha:)

Jeg har nå kommet hjem fra London og har trålet byens 3 forhandlere som er Harrods, Selfridges & American Classics, damemodellen er ikke å oppdrive, dessverre, som du sier så er byen ribbet. Alle britene gikk med dunjakker:)

Ringte i fustrasjon forhandleren her i Bergen, men de er også utsolgt. De mente at det var utsolgt fra canada goose så da kan jeg bare se langt etter jakken jeg er så forelsket i:)

Men vi fikk nå kjøpt til mannen i London da, så all traskingen var ikke HELT forgjeves:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei.Jeg skal kjøpe Goose jakke til mannen i London nå på fredag/lørdag - noen tips om hvor det er best utvalg?

Line

Gjest Gjest_Kvisten_*
Skrevet

Var utsolgt en stund i Canada også:)Men de har kommet inn nå! Men det er ikke så veldig mye du sparer på å kjøpe i utlandet hvis ikke du skal en tur der da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...