Gå til innhold

En film jeg ikke husker som jeg savner!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Hei!

Jeg har sett at dere har hjulpet folk med filmtitler her, så tenkte å gjøre et forsøk :-)

Dette er en amerikansk film som jeg så for ca 10 år siden. Jeg vet ikke hvor gammel selve filmen er, hvem skuespillerne er eller noen ting.

Jeg husker litt av handlingen (sikkert litt rotete) så jeg håper det hjelper.

Den handlet om en liten jente som var veldig glad i pappaen sin, men han måtte forlate henne av en eller annen grunn, tror det var fordi han måtte gå i krig. Så derfor ble hun plassert på noe hjem, eller kanskje internatskole?

I løpet av den tiden han var borte fra henne, så savnet hun han veldig og drømte/så ofte for seg hva som skjedde med pappaen sin der han var. Og hvis jeg husker riktig, mulig jeg misforsto denne delen, men de tingene hun så for seg, skjedde faktisk i virkeligheten?

Noen som har peiling på hva jeg babler om? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke om hun jenta som er så flink til å fortelle historier til resten av jentene på den internatskolen, og så tror de pappan er død og hun må bo på loftet.? Men pappan er ikke død, og tilfeldighetene vil ha det til at hun finner pappan sin hos naboen til slutt?

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Herregud, dere er helt råe! Tuuuusen takk for hjelpen :D

Skrevet

Jeg likte bedre den versjonen som Nrk sendte i jula for mange år siden. Det var en serie i 6 deler. Har tatt den opp på VHS, men kan ikke finne den på DVD noe sted..

Jeg vil helst ha den gode gamle serien istedenfor den nye filminnspillingen.

Skrevet

¨Jeg synes den filmen er så god å se på. :)

Den sendes på tv3 fra tid til annen, har sett den flere ganger der. Den gamle serien som mia83 snakker om, kan jeg ikke huske å ha sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...