Gå til innhold

vektklubben,grete roede eller pulverkur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil lønne seg?

Jeg liker ikke fisk,kokte grønnsaker eller poteter.

Og har forstått det slik at vektklubben og Grete roede har masse fisk og grønnsaker.

Så blir det ikke litt "bortkastet" å melde seg inn i vektklubben eller grete roede?

Skal trene i tillegg,gå tur,pilates etter dvd (har gåttt kurs så jeg kan det basis)Og skal kjøpe magetreneren.

Skal ned 50 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt noen anbefale en pulverkur hvertfall, med mindre du vil ned på usunt vis og gå opp igjen med en gang.

Skrevet

Vektklubben, uten tvil. Hold deg langt unna pulverkurer. Skal jeg anbefale hva jeg syns er best som livsstil - Fedon.

Skrevet
Hva vil lønne seg?

Og har forstått det slik at vektklubben og Grete roede har masse fisk og grønnsaker.

Så blir det ikke litt "bortkastet" å melde seg inn i vektklubben eller grete roede?

Skal trene i tillegg,gå tur,pilates etter dvd (har gåttt kurs så jeg kan det basis)Og skal kjøpe magetreneren.

Skal ned 50 kg.

Ingen av delene.

Sundt kosthold uten fett, kaker, sjokalde og snop kombinert med 45 min gåturer 3 ganger pr uke.

Da går du ned litt etter litt...og opp igjen sakte eller ingenting

Skrevet

ja men vil det lønne seg å betale det det koster,når jeg ikke liker fisk eller grønnsaker?

Skrevet

er jo andre ting du kanspise for og gå ned i vekt.pulverkur er bare tull.hjelper der og da.

samboern har gått ned i vekt med egen oppskrift om jeg kansi dte sånn.noe han fant i en bok.og det fungerte.

Skrevet
ja men vil det lønne seg å betale det det koster,når jeg ikke liker fisk eller grønnsaker?

Grønnsaker må du spise i en eller annen form for å opprettholde god helse! Liker du virkelig ingenting? Du trenger da ikke spise fisk for å gå ned i vekt, men du bør ta tilskudd av omega 3/vit d.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva vil lønne seg?

Skal ned 50 kg.

Har selv gått på grete roede,og er veldig fornøyd! Gikk ned 25 kg på 4 måneder, og har holdt denne vekta i snart 2 år nå:) Det som er bra der, er at man lærer masse om ernæring, og det er slettes ikke slik at man må spise fisk og grønnsaker for å gå ned i vekt (men det er nå en gang veldig godt da!)

Skrevet

Lavkarbo er det eneste som funket på meg.

Har prøvd Grete Roede utallige ganger og pulver. Ingenting av dette har funket for meg.

Faktisk så har jeg omtrent ikke sprukket med lavkarbo kostholdet i forhold til andre "kurer". Jeg merker ernorm forskjell på velvære i kroppen også. Lavkarbo for livet for meg!

Skrevet

Konklusjonen er vel den at det som funker for en er helt feil for en annen, det finnes ikke noe fasitsvar, men å gå på noe diett pleier ikke å lønne seg i lengden som pulverkurer osv. det er mye bedre at en finner en livsstil en kan leve med og at den da inkl. mat en liker.

Skrevet

Lønne seg , lommebok eller å gå ned i vekt og få belønning for livet ?

Litt av alt , er mitt motto. Følger ikke noe slavisk, spiser hva jeg vil utenom pizza og hamburger etc til middag, og vet generelt hva som er bra og hva jeg bør holde meg unna til hverdags.

Trener hver dag=) Går så det suser, men du må smøre deg litt med tålmodighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...