Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger snart ny shampoo, conditioner og hårkur. Hva anbefaler dere? Jeg liker å ha litt volum på frisyren, noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke anbefale deg noe uten å sett håret ditt :(

Skrevet

Jeg har brunt hår, det er farget (men det er i nesten samme nyanse som mitt naturlige hår). Det er litt slitt og flatt. Håret mitt rekker meg til litt under skuldrene og er litt (ikke mye) oppklippet. Så jeg ønsker noe som kan gi meg litt volum....

Noen tips til produkter?

Gjest Heidie
Skrevet

Jeg synes serien til Redken gir bra volum :) Den heter noe sånn som.... Body Full, om jeg ikke husker helt feil :)

Gjest Armule
Skrevet (endret)

John Masters Organics er et bra merke, anbefaler deg å finne noe som passer innen den :) Jeg er i alle fall fornøyd!

edit: jeg har tørt farget hår og bruker evening primrose-shampoen, citrus and neroli detangler-balsamen og honey and hibiscus-kuren. Har ganske tykt og tungt hår, men får deilig mykt hår samtidig som det gir litt ekstra volum :)

Koster ikke så altfor mye heller om du kjøper på ebay!

http://www.johnmasters.com/haircare.htm

(også inneholder den ikke SLS i det hele tatt :D)

Endret av Arnøy
Skrevet
Jeg har brunt hår, det er farget (men det er i nesten samme nyanse som mitt naturlige hår). Det er litt slitt og flatt. Håret mitt rekker meg til litt under skuldrene og er litt (ikke mye) oppklippet. Så jeg ønsker noe som kan gi meg litt volum....

Noen tips til produkter?

Hvis håret er slitt, er det ikke lurt å løse dette "problemet" før man tenker på volum? Jeg har selv slitt (og ganske flatt hår) og arbeider nå med å kurere det slitte før jeg senere skal kjøpe volum shampo+balsam. Håret mitt har faktisk blitt tykkere etter at jeg begynte å pøse på med fuktighet (balsam og hårkur).

Skrevet
Hvis håret er slitt, er det ikke lurt å løse dette "problemet" før man tenker på volum? Jeg har selv slitt (og ganske flatt hår) og arbeider nå med å kurere det slitte før jeg senere skal kjøpe volum shampo+balsam. Håret mitt har faktisk blitt tykkere etter at jeg begynte å pøse på med fuktighet (balsam og hårkur).

Håret mitt var MYE mer slitt før, jeg over en lengre periode kuret og pleiet håret mitt. Så nå er det ikke på langt nær så slit som det var før! Det er dessuten kun i tuppene det er litt slitt...

Skrevet

Men da er det vel greit :-) Har ikke prøvd selv, men har hørt mye bra om volum-seriene til Joico og Redken.

Skrevet

Body Full er veldig bra. Kanskje litt sterk for de mest ømfintlige hodebunner, men funker fint her. :D

Skrevet
John Masters Organics er et bra merke, anbefaler deg å finne noe som passer innen den :) Jeg er i alle fall fornøyd!

edit: jeg har tørt farget hår og bruker evening primrose-shampoen, citrus and neroli detangler-balsamen og honey and hibiscus-kuren. Har ganske tykt og tungt hår, men får deilig mykt hår samtidig som det gir litt ekstra volum :)

Koster ikke så altfor mye heller om du kjøper på ebay!

http://www.johnmasters.com/haircare.htm

(også inneholder den ikke SLS i det hele tatt :D)

Kan du anbefale en butikk på ebay som selger mye john master organics, inkludert hudpleie?

Prøvd å lete etter mye forskjellig, men mye ebay ikke har.

vet feelunique.com også fører JMO men det er dyrt der...

Gjest Armule
Skrevet (endret)
Kan du anbefale en butikk på ebay som selger mye john master organics, inkludert hudpleie?

Prøvd å lete etter mye forskjellig, men mye ebay ikke har.

vet feelunique.com også fører JMO men det er dyrt der...

Den eneste jeg veit om er Photolady/Sage naturalceuticals, og er at de ikke har alt desverre! Skulle kjøpe meg den deep scalp follicle treatment greia, men den hadde de ikke :/ Desverre! Hvis ikke de har det du vil ha så aner jeg ikke.. Myorganics har litt hudpleie, samme med Lisa Fiorentino Groomingroom men antar du har vært innom de fleste?

edit: glem myorganics, glemte at de ikke sender til europa.

Endret av Arnøy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...