Gå til innhold

tips til morsomme serier

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg liker serien "Little britain" veldig godt. Lurte på om noen har noen tips til andre lignende serier?

Har lyst å se noe litt crazymorsomt, men har ingen ideer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt like razy men ok

Better Off Ted

Its always sunny in philadelphia

Arrested development (om du ikke har sett den)

Green Wing (også britisk)

Curb Your Enthusiasm

Skrevet

The Catherine Tate show

ellers eldre serier som Hale & Pace og Smith & Jones

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
The Catherine Tate show

ellers eldre serier som Hale & Pace og Smith & Jones

dette vil jeg sjekke ut:) Vet du om noe sted man kan kjøpe det? har sett på platekompaniet og cdon og sånn, men ser ikke ut til at det finnes.

Skrevet
dette vil jeg sjekke ut:) Vet du om noe sted man kan kjøpe det? har sett på platekompaniet og cdon og sånn, men ser ikke ut til at det finnes.

Yeah, but no, but yeah, but no, but.... ;)

Catherine Tate kan du kjøpe på play.com, de har gratis frakt så det blir ikke så dyrt. :)

De to andre seriene er som sagt litt eldre, eBay er vel det beste tipset, men det ligger en god del klipp på Youtube i hvert fall. Hale & Pace er nok litt mer på kanten enn Smith & Jones, men sistnevnte mener jeg at jeg har sett på NRK for ikke lenge siden, det er mulig at de har begynt å sende det igjen. Alle seriene jeg nevner er i hvert fall "sketch shows" med mange snåle karakterer.

Skrevet

Flight of the Concords? Mye musikkhumor, men veldig morsomt. Sjekk det ut på youtube.

Skrevet

Jeg så en australsk serie en gang der de parodierte blant annet little britain, men jeg husker ikke hva den serien het.. noen som vet?

Skrevet

Ikke akkurat det du ser etter, men How Not to live your life er en veldig bra britisk komiserie.

Skrevet

Green Wing er jo fantastisk britisk humor!

Skrevet
Jeg er enig i Arrested development! Det er morsomt!

Arrested Development er morsomst!! Uten tvil verdens beste serie :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...