Gå til innhold

Frir han snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer som har begynt å snakke mer og mer om bryllup, han har sagt at han ikke vil ha et sommerbryllup, helst et høstbryllup gjerne september (har ikke sagt hvilket år, men det er lov å håpe :P)

Går rundt og lurer på om han har tenkt å fri i nærmeste fremtid(om ikke han gjør det snart, så tror jeg at jeg må gjøre det selv, syns jeg har ventet lenge nok)

Han begynte også snakke om barn her for noen dager siden, da jeg spurte om jeg skulle droppe p-pillene svarte han at bryllup kom vel først.

Jaja, håper jeg snart blir en av dere som driver å planlegger bryllup :bryllup:

Skrevet

Virker som han planlegger å fri hvertfall! ;)

Men når det blir, kan du ikke vite - Og det er jo litt fint også?

Gjest Gjest_norah_*
Skrevet

det blir sikkert i overimorgen kl 19:P

det går ikke litt vel kjapt i svingene å foreslå at man kutter p-piller samme dag som man har startet barne-diskusjon?

kan være greit å snakke åpent, og flere ganger om utfordringen og støyten et forhold må ta ved et nytt familiemedlem.

men kanskje jeg mistolket innlegget litt:)

Skrevet
det blir sikkert i overimorgen kl 19:P

det går ikke litt vel kjapt i svingene å foreslå at man kutter p-piller samme dag som man har startet barne-diskusjon?

kan være greit å snakke åpent, og flere ganger om utfordringen og støyten et forhold må ta ved et nytt familiemedlem.

men kanskje jeg mistolket innlegget litt:)

Nå skal det sies at vi har snakket om familie og at det er oss to i noen år, vi er begge også enig om å vente med barn til jeg er ferdig utdannet (ferdig til våren) og har jobbet lenge nok til å motta fødselspenger, så det jeg sa om p-pillene var en spøk, som jeg rekner med han skjønte.

Og det blir mest sansynlig bryllup før det blir noen barn, så syns han kan få fingen ut snart :P (passer meg fint med bryllup til høsten og baby i magen etter det)

Om det skjer noe i overimorgen kl 19 så skal jeg iallefall høre med deg om andre ting også.. (kan jo hende du er synsk :P):)

Skrevet

vanskelig å si det...men han går jo i tankene, det gjør dere jo begge :)

Kan jo være han ikke frir med det første i hht at du tenker på bryllup kanskje i år? Kanskje han tenker neste høst?

Noen anledninger som kommer opp? mange frir jo på spesielle dager eller spesielle hendelser som feks 5 års dager, nyttårsaften, ferieturer etc.

Viktigste er at man ikke maser, og heller lar det forbli en overraskelse. Det er nok mest spennende og fint for begge. Ikke så morro å bli fridd til om man har "mast" seg til det eller har funnet ut av/tenkt mye på når det kan skje...er likeom litt sånn "ja dette var jo forventet men jeg spiller overrasket"...legger litt demper på hendelsen :) hehe

Smør deg med en klatt med tålmodighet og si i fra om det skjer i morgen kl 19...da er jeg imponert! ;)

Skrevet

Det skjedde ingenting i går klokken 19 :fnise: , så jeg får smørre meg med mer tålmodighet.

Dere får ha lykke til med planlegging, så får jeg ta turen innom igjen når det har skjedd noe mer her i huset (selv om jeg kommer til å være inne å sniklese til tider)

Skrevet

Hva med fri selv? Jeg bor med en ordentlig distre treging; jeg har lært meg å leve med at enten må jeg gi eksakt beskjed om hva han skal gjøre eller så må jeg gjør det selv (han gjør det når han får beskjed om det da, så det er derfor han er til å leve med... :fnise:). Jeg hadde "venta" i ni år og vi hadde fått tre barn da jeg bestemte meg for å fri på tiårsdagen vår. Ordna barnevakt, bestilte hotell, gjorde avtale med restauranten, kjøpt fin kjole, bestilt frisør osv osv, og tror du ikke fyren går ned på kne uka før??? Jeg visste ikke om jeg skulle le eller grine; her hadde jeg planlagt hver minste lille detalj også "ødelegger"( :fnise: ) han alt ved å gå ned på kne under en helt vanlig spagettimiddagen forran unga og hunden... :rødme: :rødme: :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...