Gjest Gjest_blomst_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei, Jeg var og kjøpte en bh som var på salg igår fra lindex i byen. Jeg klippet bort prislappen og kastet kvitteringen. Idag skulle jeg bruke plagget, så ser jeg et større hull. Får jeg byttet den til en lik bh når jeg møter opp i butikken imorgen? Evt få penger tilbake? (uten kvittering og prislappen på den er borte) Noen her som vet?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Salgsvarer byttes jo ofte ikke... Sikkert en grunn til at den var på salg.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Salgsvarer byttes jo ofte ikke... Sikkert en grunn til at den var på salg. Her er det snakk om reklamasjon, hvilket også gjelder for salgsvarer. Med mindre man blir opplyst om at varen er på salg fordi det er et hull i den. Trådstarter: Uten kvittering kommer du nok ingen vei. Det skader allikevel ikke å stikke innom og høre.
Lykkelitenen Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Stikk innom og hør Just in case... Men hvor er hullet? Jeg har ofte fått BHer med hull etter alarmen Rett og slett fordi de river av alarmen for hardhent i forhold til det tynne stoffet i bhen...
Gjest Gjest_Blomst_* Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Hei og takk for at dere svarte så raskt:) Det var "julesalg", plagget var ikke på salg pga hull eller feil. Hullet er foran i bystholderen. Det kan godt komme etter en alarm, jeg vet ikke. Det er et større hull. Kan jeg ikke bytte til en lik bh uten hull. Bhen er veldig fin, de hadde mange fler i lik størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Det spiller ingen rolle om varen var til full pris eller ei, den er jo defekt. Og så lenge de ikke opplyste om det, skal du få en ny vare eller få den reparert på butikkens regning. Jeg ville tatt med en utskrift fra nettbank som viser at du brukte penger i den butikken den aktuelle datoen. Da har du noe å vise til hvis de krever kvittering. Så greie synes jeg de bør være at de bytter bh'n for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå