Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Serena
Skrevet

Holder på å utvide min lille samling av børster. Har det jeg trenger til øyepåføring ( takk MAC) Jeg er på leting etter børster til påføring av mineral veil, brukes Tikei glow veil som jeg foreløpig påfører med highlight børste *kremt* Trenger også børste til påføring av solpudder. Er fortsatt newbie i børste verden. Jeg har også tenkt til å bytte ut ID kabukien min med [topic=http://www.tikei.se/produkter/borstar/borste_ultimate_kabuki.asp]Tikei Ultimate Kabuki Tikei sin kabuki skal være silkemyk, syns ID kabukien "stikker" på huden min.

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Er kun ID- minerals og The body shop som har 100% mineral sminke her til lands, alt det andre er desverre ikke ekte..

Kostene fra Thebody shop anbefales, litt dyre( jeg synes 200kr for en kost er litt mye jeg iallefal), men abselutt et godt kjøp!:)

Gjest Serena
Skrevet
Er kun ID- minerals og The body shop som har 100% mineral sminke her til lands, alt det andre er desverre ikke ekte..

Jeez, hvordan klarer du å mene det... :eeeh: Det finnes MANGE merker som fører sminke med 100%

Skrevet

Jeg liker også kostene fra TBS. Blushkosten min er derifra, myk og superdeilig. Bruker kabukien fra Everyday Minerals, den er også deilig!!

Gjest Gjest_Dior_*
Skrevet

Har ikke så greie på koster, men har selv Dior kost jeg bruker til rouge som er helt fantastisk. Supermyk og holder seg utrolig bra. Fordeler pudderet veldig fint også.

Gjest Serena
Skrevet

Hva er navnene på børstene dere bruker? Eksempel; du som bruker Sigma, hvilken Sigma børste bruker?

Skrevet
Sigmakostene er myke og deilige. Jeg har "complete kit" og er veldig fornøyd :)

Signerer denne.

Skrevet

Jeg også byttet ut ID-kosten min med Tikei sin kabuki. Hadde samme problemet som deg at ID-kosten stakk. Tikei sin er bare supermyk! Elsker den!! Og så er den jo superbillig i forhold!

Gjest Serena
Skrevet
Jeg også byttet ut ID-kosten min med Tikei sin kabuki. Hadde samme problemet som deg at ID-kosten stakk. Tikei sin er bare supermyk! Elsker den!! Og så er den jo superbillig i forhold!

Nå har jeg besilt Tikei ultimate kabuki. :biggrin:

Gjest redstar
Skrevet
Jeez, hvordan klarer du å mene det... :eeeh: Det finnes MANGE merker som fører sminke med 100%

Nei altså jeg var på bodyshop for en liten stund siden og da sa dem det, og da mente hun dem som fører mineralprodukter i butikker her til lands.... men jeg syntes det hørtes litt merkelig ut får jeg vet selv om andre merker som har 100%mineral sminke... Men det er på nettet og utenlandske merker...

Gjest redstar
Skrevet
Nå har jeg besilt Tikei ultimate kabuki. :biggrin:

Hvor bestilte du denne? Jeg vil også ha:)

Jeg skal en tur til egypt i slutten av mnd, der selges det vel veldig mye bra sminkekoster/sminke? eller?

Skrevet

Til solpudder bruker jeg Clinique bronze brush. Synes clinique har gode koster, tror jeg har alle. :)

Gjest Serena
Skrevet
Nei altså jeg var på bodyshop for en liten stund siden og da sa dem det, og da mente hun dem som fører mineralprodukter i butikker her til lands.... men jeg syntes det hørtes litt merkelig ut får jeg vet selv om andre merker som har 100%mineral sminke... Men det er på nettet og utenlandske merker...

Hun løy for å selge, eller vet ikke nok... :riste:

Hvor bestilte du denne? Jeg vil også ha:)

Jeg skal en tur til egypt i slutten av mnd, der selges det vel veldig mye bra sminkekoster/sminke? eller?

Kjøpt denne : [topic=http://www.tikei.se/produkter/borstar/borste_ultimate_kabuki.asp]Tikei Ultimate Kabuki

Jeg har bare vært i én del av Egypt så...Kan ikke snakke for HELE landet. Jo de selger sminke og koster i Egypt, men såvidt jeg vet er det ikke noe bedre sminke eller koster der, er mye av det samme som resten av verden. De store byene der har flere merker enn ikke- storbyene i Norge da. Jeg vet ikke om det billigere å handle sminke eller koster der basert på priser og valuta i 2010, versus å handle på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...