Chanel.No5 Skrevet 4. januar 2010 #121 Del Skrevet 4. januar 2010 Samme her, det er sjelden jeg drikker utenom måltider og trening. Føler meg ellers ikke noe tørst, så.. Jeg er også glad i å lage salat av og til. Da tar jeg fullkornspasta, salat, agurk, kyllingfiletbiter, krønsj-greier, fetaost og litt dressing i. Jeg liker ikke mais. Paparika og løk liker jeg ikke når det er rått. Jo forresten, jeg er glad i babymais! Men det må også være varmebehandlet på et vis. Synd du ikke tåler hvitløk Lotte, virker som om det er en god del magen din ikke klarer. Eneste jeg ikke klarer er en del forskjellig frukt. I dag: Frokost: To brødskiver med ost og skinke Etter trening: En halv skyr Middag: Kylling i karrisaus med paprika, løk, fullkornsris og nanbrød På jentekvelden: Litt potetgull og en bolle med glasur Kvelds: En brødskive med ost og skinke Synd med inntaket på jentekvelden, men er det jentekveld så er det jentekveld. Det inntaket på jentekvelden? Det var jo ingenting.. Jeg tåler dårlig frukt, grønnsaker, grove kornprodukter, det meste med mye fiber, sterk mat/krydder også dårlig, men en lærer å finne mat som fungerer og en liker, derfor spiser jeg for det meste lyse brød/rundstykker, ikke fordi jeg må ha mest mulig sukker, men har ikke valg rett og slett.Jeg vet hvilke frukter og grønnsaker jeg kan spise i moderate mengder og hvor mye krydder jeg kan ha på maten osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 4. januar 2010 #122 Del Skrevet 4. januar 2010 - En cappuccino. - To skiver med cottage cheese og bringebær- og ripssyltetøy. Et glass soyamelk. - En aniskringle med brunost. - En ismocca. - En wrap med kalkunskinke, salat, sylteagurk og aioli. - Tacokyllingkjøttdeig og potetmos gratinert med litt ost. + - En kopp økologisk kakao med marshmellows. - En aniskringle med brunost. - Noen sjokoladebiter og et glass soyamelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 4. januar 2010 #123 Del Skrevet 4. januar 2010 + - En kopp økologisk kakao med marshmellows. - En aniskringle med brunost. - Noen sjokoladebiter og et glass soyamelk. Fremdeles imponert over variasjonen i maten din og hvor mye godt du klarer å spise på en dag. Små, regelmessige og smakfulle måltider!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #124 Del Skrevet 4. januar 2010 Det inntaket på jentekvelden? Det var jo ingenting.. Jeg tåler dårlig frukt, grønnsaker, grove kornprodukter, det meste med mye fiber, sterk mat/krydder også dårlig, men en lærer å finne mat som fungerer og en liker, derfor spiser jeg for det meste lyse brød/rundstykker, ikke fordi jeg må ha mest mulig sukker, men har ikke valg rett og slett.Jeg vet hvilke frukter og grønnsaker jeg kan spise i moderate mengder og hvor mye krydder jeg kan ha på maten osv. Hehe, nei det ble jo noen never potetgull Men er jo egentlig ikke så veldig mye da, bare det at det er mandag i dag.. Var mye du ikke tålte ja. Men som du sier så lærer man jo å spise det som er godt for en. Jeg er selv veldig glad i krydder, så er glad det er noe jeg kan spise. Men frukten klarer jeg meg egentlig helt fint uten. Er jo vant til å ikke spise så mye av det. Men av en eller annen grunn så er det sjeldent jeg får vondt i magen av smoothie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. januar 2010 #125 Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe, nei det ble jo noen never potetgull Men er jo egentlig ikke så veldig mye da, bare det at det er mandag i dag.. Var mye du ikke tålte ja. Men som du sier så lærer man jo å spise det som er godt for en. Jeg er selv veldig glad i krydder, så er glad det er noe jeg kan spise. Men frukten klarer jeg meg egentlig helt fint uten. Er jo vant til å ikke spise så mye av det. Men av en eller annen grunn så er det sjeldent jeg får vondt i magen av smoothie.. Jeg tror ærlig talt ikke jeg kunne overlevd uten frukten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 5. januar 2010 #126 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ny dag, nye muligheter! Frokost: Havregrøt kokt på vann med cottage cheese Lunsj: Salat (tre typer grønt, fetaost, oliven, soltørkede tomater, cherrytomater, squash og peanøtter) Middag: Fullkornspaghetti med oliven, soltørkede tomater og løk. Kveldsmat: Frokostblanding med yoghurt naturell Endret 5. januar 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #127 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror ærlig talt ikke jeg kunne overlevd uten frukten min. Hehe, tjaa..Hvis du måtte hadde du sikkert gjort det! Selv kunne jeg aldri overlevd uten kyllingfilet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 5. januar 2010 #128 Del Skrevet 5. januar 2010 Hehe, nei det ble jo noen never potetgull Men er jo egentlig ikke så veldig mye da, bare det at det er mandag i dag.. Var mye du ikke tålte ja. Men som du sier så lærer man jo å spise det som er godt for en. Jeg er selv veldig glad i krydder, så er glad det er noe jeg kan spise. Men frukten klarer jeg meg egentlig helt fint uten. Er jo vant til å ikke spise så mye av det. Men av en eller annen grunn så er det sjeldent jeg får vondt i magen av smoothie.. Så var det "bare" mandag, men mandag er nå virkelig en dag en kan kose seg litt, de er tung, spesielt etter ferie og lange gode koselige dager!! Ikke bry detg om dette! Mye jeg ikke tåler, men etter mange år med denne magen og dens tullete respons på mat og drikke så er jeg vel vant til det og vet hvilken mat jeg kan spise og liker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 5. januar 2010 #129 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg tror ærlig talt ikke jeg kunne overlevd uten frukten min. Tror jeg ikke kroppen din kunne heller, for det er jo 50% av inntaket ditt Misunner deg som kan spise så mye frukt, for det er sinnsykt godt... Men, jeg kan spise bananer, pærer, meloner og div. frukter som ikke er for fiberrike så har endel å kose meg med da. Er veldig glad i bananer, så glad jeg kan spise de uten problemer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2010 #130 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Frokost: En kopp grønn te En håndfull blåbær To grove knekkebrød med eple En håndfull druer En pære Et glass appelsinjuice Litt cottage cheese Formiddagsmat/middag: En skål med salat (isbergsalat, agurk, gulrot, paprika og ruccolasalat). En skål med fullkornspasta og hjemmelaget tomatsaus (hermetiske tomater, tomatpuré, løk og gulrot). Snack: To klementiner, en banan og en kiwi. Kveldsmat: Blir mest sannsynlig en smoothie laget på papaya, melon, druer, fersken, ananas og mango med litt yoghurt naturelle oppi. Jeg glemte å føre opp vanninntaket mitt på halvannen liter. Jeg har også tatt tran, skal ta alger og har drukket en kopp te til. Endret 5. januar 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 5. januar 2010 #131 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg ikke kroppen din kunne heller, for det er jo 50% av inntaket ditt Misunner deg som kan spise så mye frukt, for det er sinnsykt godt... Men, jeg kan spise bananer, pærer, meloner og div. frukter som ikke er for fiberrike så har endel å kose meg med da. Er veldig glad i bananer, så glad jeg kan spise de uten problemer!! Du hadde jo ganske masse igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 5. januar 2010 #132 Del Skrevet 5. januar 2010 Hittil: * Ananasjuice, en neve valnøtter, litt tørket frukt * Smoothie av en banan, en stor kopp frosne jordbær, liten kopp frosne blåbær, et par ss kesam, en ss linfrøolje, litt appelsinjuice * 3 rugsprø med ost, et glass sjokoladesoyamelk * 2 hjemmelagde bountykuler * Burger av svarte bønner, med lime & chili. Brød og salat til. Snart kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta21 Skrevet 5. januar 2010 #133 Del Skrevet 5. januar 2010 Frokost - 2 knekkebrød med magerost, skinke og agurk. Sylteagurk, et eple og en mandarin ved siden av. Middag - karbonadedeig, 2 knekkebrød med magerost og skinke, 2 speltkjeks. Sylteagurk, vanlig agurk og et eple ved siden av. Ellers - 4 Dumlekjærlighet, 1 Stratoskjeks, 1 eske Läkerol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 5. januar 2010 #134 Del Skrevet 5. januar 2010 Ny dag, nye muligheter! Denne dagen må vel anses som meget bra da.. Flott mat på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 5. januar 2010 #135 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Formiddagsmat/middag: En skål med salat (isbergsalat, agurk, gulrot, paprika og ruccolasalat). Savner litt proteiner hos deg.. noe kylling feks. hadde gjort denne salaten perfekte da.. Da pirker jeg veldig på deg.. Hehe.. Endret 5. januar 2010 av Lotte28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frosk Skrevet 5. januar 2010 #136 Del Skrevet 5. januar 2010 Hittil: * Ananasjuice, en neve valnøtter, litt tørket frukt * Smoothie av en banan, en stor kopp frosne jordbær, liten kopp frosne blåbær, et par ss kesam, en ss linfrøolje, litt appelsinjuice * 3 rugsprø med ost, et glass sjokoladesoyamelk * 2 hjemmelagde bountykuler * Burger av svarte bønner, med lime & chili. Brød og salat til. Snart kveldsmat Det ble visst fersk ananas med vaniljeis - ordentlig mat etterhvert, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 5. januar 2010 #137 Del Skrevet 5. januar 2010 Du hadde jo ganske masse igjen her. Så absolutt, men jeg savner å kunne spise en kurv med steinfrie druer, de gode, gule eplene, kunne spise masse jordbær og rå kålrot :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 5. januar 2010 #138 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg får straks besøk av en venninne som har mange matvarer hun ikke tåler, så jeg lurer på hva jeg skal diske opp med Det blir i allefall mengder te! Får se hva annet spennende jeg kommer opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 5. januar 2010 #139 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Frokost: 2 fullkornsbrødskiver med honning. Mellom: 1 glass lettmelk 1 kiwi 2 biter mørk sjokolade 70% Lunsj: Axa Fruktmüsli med Tine Ja Bringebær/boysenbær yogurt 1 flaske vann Middag: 1 pita pizza med ost, kylling- og kalkunpølsebiter og pizzasaus fra idun (i motsatt rekkefølge ). 1 glass cola Mellom: 1 bit mørk 70% sjokolade. 1 flaske vann Kvelds: Tror jeg skal lage meg havregrøt med kanel, sukker og smørøye + 1 kanne grønn te og litt honningmelon til dessert. Endret 5. januar 2010 av *Numi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 5. januar 2010 #140 Del Skrevet 5. januar 2010 Frokost - 2 knekkebrød med magerost, skinke og agurk. Sylteagurk, et eple og en mandarin ved siden av. Middag - karbonadedeig, 2 knekkebrød med magerost og skinke, 2 speltkjeks. Sylteagurk, vanlig agurk og et eple ved siden av. Ellers - 4 Dumlekjærlighet, 1 Stratoskjeks, 1 eske Läkerol Anbefaler deg virkelig litt flere regelmessige måltider på en dag, savner en lunsj spesielt og en kvelds. Du har godt av det, for dette er fremdeles lite mat!! Samt at du bør kutte ut magre produkter, spis vanlige oster osv, du trenger næringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg