Gå til innhold

Kostholdsdagboken

Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jøss. Jeg synes Bergene Melk er en veldig god sjokolade. Nesten bedre enn Freias, og det skulle ganske mye til, trodde jeg. :gjeiper:

Hehe, ja. Så at The Kitten var så flink på vanndrikkinga og kom deretter på at jeg er ekstremt dårlig på det ganske ofte. Grønn te drikker jeg allerede, men må se å ta meg tid til å drikke det oftere. Med en god dæsj honning synes jeg det er ganske godt. :jepp: Skal drikke litt for deg også jeg. ;)

Takk for det!! For det kommer aldri til å skje at jeg drikker te, har forsøkt alle mulige varianter, sitron, sukker, honning, melk oppi, men det fungerer bare ikke, smaken av "te" er der, så jeg forblir kaffedrikkende :gjeiper: jeg kan ta litt for deg her heller jeg=)

Hvilken Freia mener du? IKKE smak den nye stratosen med hvit sjokolade i, venninnen min og jeg kjøpte hver vår på fredag, smakte INGENTING, skikkelig skuffet, for jeg liker hvit sjokolade og stratos til vanlig..

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fortsatt litt inne i juledrevet, så her har det både vært kaker, brus og feit mat i dag :fnise:

Samme her! Har juleferie i to uker til, så vet ikke hvordan dette skal ende.. :P

I dag:

- En cappuccino.

- En skive med syltaflesk og sennep. En aniskringle med brunost. Et glass skumma melk.

- En aniskringle med brunost.

- Kyllingwok med sursøt saus og risnudler.

- Et kakestykke, tre serinakaker, noen sjokoladebiter og et glass cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med her igjen eller?

Dagens er ikke noe vits å skrive opp, kan jo risikere å bli moddet bort pga. lite mat :ler:, men i morgen begynner hverdagen og mer hverdagsrutiner :)

Målet mitt for det nye året er å gjerne få til to fisk- eller vegetarmiddager i uken, som burde være overkommelig :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Har juleferie i to uker til, så vet ikke hvordan dette skal ende.. :P

URETTFERDIG!!! :kjefte: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innebærer dette mer mat?? :sjenert::popcorn:

Spørs hva du anser som "mer mat" du får bare følge med på hva jeg skriver da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli med her igjen eller?

Dagens er ikke noe vits å skrive opp, kan jo risikere å bli moddet bort pga. lite mat :ler:, men i morgen begynner hverdagen og mer hverdagsrutiner :)

Målet mitt for det nye året er å gjerne få til to fisk- eller vegetarmiddager i uken, som burde være overkommelig :P:)

Klart du kan, bare få i deg nok mat så går dette strålende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørs hva du anser som "mer mat" du får bare følge med på hva jeg skriver da. ;)

Mener som jeg skriver - MER MAT!! Enten det utføres via flere måltider eller større porsjoner!!

Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg! Har sterk tro på at du har som "mål" å få i deg mer mat jeg :fnise: Nå har jeg ihvertfall muligheten for å lese og følge med samt at jeg kan mase på deg om jeg ikke er fornøyd.. Hehe... :gjeiper:

Endret av Lotte28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag:

Frokost:

En håndfull blåbær

En håndfull bringebær

En skål kornblanding med banan

En håndfull druer

Et glass juice

Formiddagsmat:

En skål med salat (isbergsalat, ruccolasalat, gulrot, cherrytomater, mais og agurk) en melonyoghurt. Skulle egentlig ha nøtter i salaten også, men vi var tom så det må jeg kjøpe i morgen. :) I tillegg spiste jeg to klementiner.

Middag:

En halv gulrot

En potet

Litt spaghetti

Tre kjøttkaker

Kveldsmat:

En smoothie av druer, melon, ananas, pasjonsfrukt, mango og papaya + litt juice og masse kanel.

Blir sikkert en kopp te med en ts honning i også. :)

Forresten det har jeg glemt å skrive: Jeg har også tatt tran og alger alle 3 dagene av dette året. Eller jeg har ikke tatt dagens alger ennå, men jeg skal ta de i kveld. :)

Vann: Ca halvannen liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også smakt bergene melkesjokolade. Jeg synes ikke den var noe god. :riste:

Jeg kan drikke grønn te for deg jeg også, for jeg synes det er kjempegodt! :jepp:

Herlig, da drikker dere begge for meg! Da får jeg mer enn nok te da :gjeiper:

enig med deg ang. Bergene, likte den ikke.. Uvant for meg å være, men smaken er jo som baken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener som jeg skriver - MER MAT!! Enten det utføres via flere måltider eller større porsjoner!!

Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg! Har sterk tro på at du har som "mål" å få i deg mer mat jeg :fnise: Nå har jeg ihvertfall muligheten for å lese og følge med samt at jeg kan mase på deg om jeg ikke er fornøyd.. Hehe... :gjeiper:

:fnise: Det må du gjerne gjøre. Først og fremst har jeg tenkt å sørge for at jeg får i meg det jeg skal ha av vitaminer og mineraler. Noe vi alle burde passe på! :)

Jeg stemmer for at du begynner å føre opp ditt inntak også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt litt inne i juledrevet, så her har det både vært kaker, brus og feit mat i dag :fnise:

JEG OGSÅ!! Kaster ikke all den gode julesnacksen jeg har igjen! Kommer ikke på tale!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det må du gjerne gjøre. Først og fremst har jeg tenkt å sørge for at jeg får i meg det jeg skal ha av vitaminer og mineraler. Noe vi alle burde passe på! :)

Så absolutt enig, men å spise nok mat er likså viktig!!

Joda :sjenert: jeg skal det, ventet på det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt enig, men å spise nok mat er likså viktig!!

Joda :sjenert: jeg skal det, ventet på det :fnise:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!! For det kommer aldri til å skje at jeg drikker te, har forsøkt alle mulige varianter, sitron, sukker, honning, melk oppi, men det fungerer bare ikke, smaken av "te" er der, så jeg forblir kaffedrikkende :gjeiper: jeg kan ta litt for deg her heller jeg=)

Hvilken Freia mener du? IKKE smak den nye stratosen med hvit sjokolade i, venninnen min og jeg kjøpte hver vår på fredag, smakte INGENTING, skikkelig skuffet, for jeg liker hvit sjokolade og stratos til vanlig..

Jeg mener Freias vanlige melkesjokolade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten det har jeg glemt å skrive: Jeg har også tatt tran og alger alle 3 dagene av dette året. Eller jeg har ikke tatt dagens alger ennå, men jeg skal ta de i kveld. :)

Vann: Ca halvannen liter.

LIKER virkelig det jeg leser, meget bra mat på deg. Her er mat min kropp hadde likt, mye å lære av deg ser jeg! Hadde spist litt større porsjoner selv, men innholdet er jo meget bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LIKER virkelig det jeg leser, meget bra mat på deg. Her er mat min kropp hadde likt, mye å lære av deg ser jeg! Hadde spist litt større porsjoner selv, men innholdet er jo meget bra!!

Tenke seg til! Jeg får skryt av Lotte. Fikk alle det med seg? :fnise:

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener Freias vanlige melkesjokolade. :)

Hehe, helt ute ¨på bærtur jeg.. Jeg liker den mye bedre enn Bergene da, men favoritten er og blir Kinder maxi rett fra fryseren :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til! Jeg får skryt av Lotte. Fikk alle det med seg? :fnise:

:helen:

Om det gjør noe bedre, så kom det rett fra hjertet. Synes denne dagen din var flott!! Tror mange vil være enig med meg også!! Fortsett som dette, kroppen kommer til å takke deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det gjør noe bedre, så kom det rett fra hjertet. Synes denne dagen din var flott!! Tror mange vil være enig med meg også!! Fortsett som dette, kroppen kommer til å takke deg!

:nigo: Det er planen å fortsette som dette. Kanskje spise litt mer meieriprodukter også, men jeg tror ikke jeg tåler laktose så veldig bra, så da velger jeg heller å moderere inntaket av det foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...