Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei! Jeg kom tilfeldigvis inn på denne siden http://shop.thesecret.tv/Shops/Items-Living.php og fant The Secret to Teen Power- boken. Jeg har The secret boken og synes den er spennende og liker den veldig godt, så jeg ble ble veldig nysgjerrig på denne Teen Power boken. Jeg er selv 17 år, så den passer nok bedre til meg. Problemet er at jeg finner den kun på engelsk, har sjekket alle (de fleste ihvertfall) mulige internettsider som selger bøker. Er det noen som vet om hvor jeg får kjøpt den på norsk, eller når den kommer ut på norsk, eller om den idet hele tatt ikke kommer til å komme ut på norsk? Jeg blir kjempe takknemmelig for svar :D Hilsen Therese, 17 år
Gjest celina Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 Hei! Jeg kom tilfeldigvis inn på denne siden http://shop.thesecret.tv/Shops/Items-Living.php og fant The Secret to Teen Power- boken. Jeg har The secret boken og synes den er spennende og liker den veldig godt, så jeg ble ble veldig nysgjerrig på denne Teen Power boken. Jeg er selv 17 år, så den passer nok bedre til meg. Problemet er at jeg finner den kun på engelsk, har sjekket alle (de fleste ihvertfall) mulige internettsider som selger bøker. Er det noen som vet om hvor jeg får kjøpt den på norsk, eller når den kommer ut på norsk, eller om den idet hele tatt ikke kommer til å komme ut på norsk? Jeg blir kjempe takknemmelig for svar :D Hilsen Therese, 17 år Hei! Jeg har denne boka selv, men da selvfølgelig på engelsk. Jeg er ikke sikker eller noe, men jeg tror egentlig ikke at den kommer ut i Norge på norsk - i hvertfall ikke foreløpig. Men selv om denne boka er på engelsk er den ikke vanskelig å lese! Så jeg anbefaler deg å lese boka uansett, for du lærer utrolig mye av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå