Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #141 Del Skrevet 18. mai 2010 Av og til elsker vi nesten en time. Ikke fordi det er mindre folsomt, men kan kontrolere og det er mye bedre for begge parter. Dette er sannheten som er så tabu belagt at ingen våger å stå opp å si hvordan det egentlig er. Med venlig hilsen en som er for omskjærelse på det sterkeste. Hadde jeg vært kvinne, så hadde jeg krævd at min man skulle omskjæres. Om ikke hadde jeg funnet en som ville gjøre det for jenta si sin skuld og sener oppdaget at det var for hans egen skuld også. Det gjør vi ofte, og kjæresten min har forhuden intakt... Og ingen kvinne kan KREVE at kjæresten fjerner forhuden. Jeg synes synd på de som lar seg friste til å fjerne forhuden fordi de er redde for å ikke være bra nok. Forhud er naturlig, den er der av en grunn, og man kan selvsagt ha fantastisk sex med forhud. Jeg synes ikke man skal gjøre inngrep bare av kosmetiske grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sæzzy Skrevet 18. mai 2010 #142 Del Skrevet 18. mai 2010 Har ingenting å si for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonnebell Skrevet 18. mai 2010 #143 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Typen min er omskjært (eget valg, ingenting religiøst med i bildet,trang forhud) så for meg faller det naturlig med ingen. Personlig synes jeg det er finere å se på, men det er meg da Og jeg tror ikke at man blir mindre tilfredsstilt med en som ikke er omskjært (tidligere innlegg nevnte det). Endret 18. mai 2010 av Bonnebell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #144 Del Skrevet 19. mai 2010 Må si at for meg virker det som om du, Rimmern føler deg "truet" av menn som er omskjært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2010 #145 Del Skrevet 20. mai 2010 Svar: Du har helt rett. Mitt sexliv ble mye bedre etter omskjærelsen. Jeg hadde ikke for trang forhud, men ønsket å omskjære meg så inderlig og det har jeg ikke angret en dag på. Kvinnen føler mye sterkere en omskåret penis æn en som ikke er det. Har med kanten på penishodet å gjøre m.m. Selv nyter jeg mye mer. kan holde på lengre. kan kontrolrer mye bedre. Av og til elsker vi nesten en time. Ikke fordi det er mindre folsomt, men kan kontrolere og det er mye bedre for begge parter. Dette er sannheten som er så tabu belagt at ingen våger å stå opp å si hvordan det egentlig er. Med venlig hilsen en som er for omskjærelse på det sterkeste. Hadde jeg vært kvinne, så hadde jeg krævd at min man skulle omskjæres. Om ikke hadde jeg funnet en som ville gjøre det for jenta si sin skuld og sener oppdaget at det var for hans egen skuld også. Ja, nå har jeg en kjærste som er omskjært, og for en utholdenhet!! Uvant for meg, som er vant med å stresse for å oppnå orgasme pga eksmannen som kom så jækla fort. Men han nåværende holder på i evigheter - utrolig deilig nå som jeg venner meg til det. For alt er jo en vanesak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. mai 2010 #146 Del Skrevet 20. mai 2010 Forhuden må være der ja. Men nå trengs det ikke å skjæres bare fordi den her trang, menn kan begynne å strekke den. DET er en teknikk på det, men legene er da så glade i knivene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2010 #147 Del Skrevet 22. mai 2010 Forhuden må være der ja. Men nå trengs det ikke å skjæres bare fordi den her trang, menn kan begynne å strekke den. DET er en teknikk på det, men legene er da så glade i knivene sine. Må være der? Det er det dummeste jeg har hørt. Er det u-kunskap, u-erfarenhet, sjalusi eller misunnelsen som snakker gjennom deg? Jeg og så mange andre hadde ikke tatt forhuden tilbake om det smalt eller om vi fikk betalt. Erfaring fra; med og ikke-med avliver myten om at det er bra med forhud. Hadde jeg blitt tvangsinlagt for å resturere forhuden, så hadde jeg søkt hjelp med å få bort den med det samme. Det hadde dama mi også forlangt. Din påstan støttes av noen få som har vert omskåret hele livet og tror det kan være bedre med. U-prøvet kan være spennende. Ellers er din utale rene rame dummheten, men ofte er det jo de som ikke har prøvd selv som alltid vet best. Det gjelder vell de fleste områdene og det viser hvor ærekjære, inbilske og korket folk kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2010 #148 Del Skrevet 22. mai 2010 Nei, prestanda i senga har ingenting med forhud/ikke forhud å gjøre. Utseendemessig er det helt klart best når pikken er som den ble skapt til å være. Det er også best for mannen ettersom masse følsomhet sitter nettopp i forhuden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 22. mai 2010 #149 Del Skrevet 22. mai 2010 Min kjære har forhud og jeg stortrives med det. Han er akkurat passe følsom og har ingen problemer med hygienen. Jeg hadde sikkert ikke hatt problemer med en omskjært heller da det er mannen dingsen er festet til som gjelder, ikke mengden (eller mangelen på) forhud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #150 Del Skrevet 22. mai 2010 Min kjæreste ble omskjært på grunn av trang forhud. Og NEI, det er ikke så lett som å bare "menn kan begynne å strekke den. DET er en teknikk på det, men legene er da så glade i knivene sine."... I min kjærestes tilfelle måtte omskjæring til for at han i det hele tatt klarte å ha sex uten å tømme en halv flaske glidemiddel hver gang. Han var også veldig skeptisk til å begynne med, men vi fant jo ut at det absolutt var verd det nå kan vi endelig ha et normalt sexliv. Synes det er mange som er provoserende og synsende i denne tråden. Selvfølgelig finnes det tilfeller med trang forhud der operasjon ikke er nødvendig, det finnes folk som tar omskjæring kun for kosmetiske årsaker, noen får nedsatt følsomhet, og andre synes at de får økt følsomhet. Det kommer helt an på utgangspunktet. Personlig synes jeg at ikke forhud er best, men det har sikkert noe med at sex med kjæresten var nesten et ork før omskjæring. At det er bedre enn med tidligere sexpartnere tror jeg ikke akkurat har noe med forhud/ikke forhud å gjøre men ser finere ut, det gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nalle Skrevet 28. juni 2010 #151 Del Skrevet 28. juni 2010 Fikk forhuden fjernet i 10-årsalderen av medisinske grunner. Det var ikke særlig greie kommentarer å få i dusjen etter gymmen. Man kan ha mye moro på andres bekostning i intimområdet. Snakke med lærere turte jeg ikke, for jeg var jo en mot alle, eneste gutt på hele klassetrinnet. Fordommer har god grobunn der alle er like, og internett var ikke allemannseie den gangen. Har sett en del innlegg på forskjellige steder der menn ytrer et savn etter den forsvunne forhud. For min del forsvant den før eksprimentering ble utstrakt, men jeg husker en del ubehagelige smerter, og jeg har ingen formening om ungdomstida hadde blitt annerledes om noen hadde fortalt meg det jeg vet i dag om temaet. Hele kjønnslivet er så fullt av tabu at det er kjempevanskelig å kommunisere selv det jeg finner opphissende ved min partner, særlig når jeg vet hvor sårende en uheldig kommentar kan være. Det er kjempefint å høre kvinner fortelle hva de finner flott med sine omskjærte menn. Håper ikke bare vi som leser her får høre det, men han også. Det kan hjelpe på å plastre mange ugrodde sår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steganoz69 Skrevet 29. juni 2010 #152 Del Skrevet 29. juni 2010 En ting er helt sikkert og det behøves ikke lure på. Kvinner blir bedre tilfreds-stilt av en omskåret da de kjenner den bedre. Det er flere årsaker til det, men en årsak er at den myke kanten på penishodet tar imot i vaginaen og hud beveges mer mot hud. Dette gjelder begge kjønn at det er deiligere uten og mannen har mye lettere for å kontrolere når han kommer uten forhud. Dette er ikke fordi det er mindre følsomt, men helt enkelt fordi man har mer kontroll. Jeg og min elskede elsker allt fra 15 minutter til 3 timer og det er fordi det er så sansløst deilig og godt. (Skjelden mindre en 30 minutter.) Selvsagt blir det lettere som man å tilfreds-stille både partner og seg selv. Jeg har erfaring fra begge deler, men som alltid vet de uten erfaring best tror de. Det er jo sånn i alle tema. Å omskjære meg i voksen alder er noe av det beste jeg kunne ha gjordt og det ble ikke gjordt av noen medecinsk årsak. Heller ikke av noe problem av noen årsak. Alle som våger å gjøre det for sin egen skuld og for sin partner burde omskåret seg og ikke ofre en tanke på noe negativt. Legg merke til at dem som jobber mot omskjærelse er ikke omskåret til nesten 100% Hvordan skal de kunne vite noe? Dummhet er det mye av. Tenk selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Steganoz69 Skrevet 29. juni 2010 #153 Del Skrevet 29. juni 2010 Kjæresten min har måttet ta en omskjæring etter at han lenge hadde hatt trang forhud. Andre løsninger ble prøvd, men resultatet ble ikke bra, og jeg var litt skeptisk til omskjæring en stund etterpå, om han ble følsom nok. Men må si at det ikke var noe å bekymre seg for, det er faktisk sykt bra å ha sex med en omskjært. Renslig og fint, penisen ser mye deiligere ut og det er mye bedre å suge. Virker heller ikke som om han har noen problemer med å nyte selv. Så for min del er det nå omskjært all the way, og en omskjært er uten tvil mitt førstevalg. Hva syntes andre jenter, omskjært eller ikke? ______________________ Jeg er meget glad på deres veiner. Jeg har slrevet noen få innlegg i dette forumet siste er på side 8 fra den 29/06-10. Det er så mange som øsnker at andre skal tro de vet best og det er dem med forhud som vet best og som ikke har egen erfaring. Sånn er det alltid i alle forum. Folk kan ikke skilje på fakta og følelseforhold til eit tema. Lykke til videre og les gjærne mitt innlegg på side 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Omskåret Skrevet 29. juni 2010 #154 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg opplevde å bli omskåret før jeg debuterte, derfor kan jeg ikke si noe om forskjellen. Når jeg har samleie, synes jeg det er ufattelig godt og følsomt, og jeg nyter det hinsides. Og jeg får orgasme som bare det. Men forskjellen på meg og en uomskåret mann, er at jeg holder ut mye lenger før jeg får orgasme, og kan kontrollere det bedre. Det jeg har lagt merke til, er at når jeg blir sugd, føles det godt og varmt når den er inni munnen hennes, og selvsagt er det jo visuelt helt fabelaktig. Men det jeg derimot har liten glede av, er når hun slikker på hodet (bortsett fra synes av det, selvfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 #155 Del Skrevet 29. juni 2010 Ikke rosemal omskårede peniser nå. Penishodet får NEDSATT følsomhet, men det skjer gradvis så man greier ikke å huske hvordan følsomheten var før man ble omskårt. Derfor er det mange som sier at det føles helt likt og dette er feil. Jeg tenkte jeg skulle skrive hvor umåtelig visuelt pent det er med omskårne jenter, men det blir jo plutselig ulovelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trude Skrevet 2. juli 2010 #156 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, nå har jeg en kjærste som er omskjært, og for en utholdenhet!! Uvant for meg, som er vant med å stresse for å oppnå orgasme pga eksmannen som kom så jækla fort. Men han nåværende holder på i evigheter - utrolig deilig nå som jeg venner meg til det. For alt er jo en vanesak. for noe tull da!! det faller deg ikke inn at din nåværende mann ville vært like utholden med forhud??!! og din ex ville sikkert holdt like lite hvis han fjernet huden. menn er foskjellig på hvor lenge de holder, og det uavhengig av om huden er dær eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 2. juli 2010 #157 Del Skrevet 2. juli 2010 40 gutter er døde av mislykkede omskjæringer i Sør Africa i år. Flott tradisjon dette med omskjæring, gitt. Men når "hun fortjener det" skulle det vel bare mangle om man ikke kunne tillte seg å ha litt svinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 2. juli 2010 #158 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg synes det er mange rare tråder som dukker opp her inne, men dette er den rareste! Å sette en penis med forhud opp mot en penis uten forhud??? Særlig når grunnen til omskjæring enten er kulturelt betinget eller skyldes medisinske inngrep... Og dere kaster dere over tråden med deres preferanser. Min kjæreste har forhud, som de fleste andre i Norge, og jeg synes han er bra. Det vil jeg si er helt uavhengig av om hvorvidt han har forhud... Jeg skjønner ikke at dere i det hele tatt bruker tid på å undersøke hva som er best. Hvordan kommer dere fram til at det er forhud/ikke forhud som avgjør opplevelsen? Mange av innleggene er jo av typen "Jeg har hatt sex med menn med forhud før, og det var ingenting mot ham jeg har sex med nå, og han har ikke forhud! Ergo er det best uten forhud!" Merkelige vesner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 2. juli 2010 #159 Del Skrevet 2. juli 2010 Merkelige vesner... "Merkelige" er en underdrivelse av dimensjoner, men takk for at du ikke støtter omskjæring av guttebarn. Vi sliter fra før med å bli kvitt omskjæring av religiøse eller tradisjonelle årsaker. Disse omskjæringene medfører ofte helt unødvendige smerter og skader som alt for ofte får fatale konsekvenser. På text-TV meldte de for tre dager siden at 40 guttebarn døde etter infeksjoner og koldbrann som følge av rituell omskjæring bare i Sør-Africa i fjor. På verdensbasis skjønner vi da at dette har et betydelig omfang. I tillegg skal vi altså nå kjempe mot en etterspørsel fra kvinner om omskjæring. Det er utrolig hva enkelte kvinner kan få seg til å "foretrekke" eller forlange av estetiske eller nytelseshensyn for egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. juli 2010 #160 Del Skrevet 2. juli 2010 Det merkeligste er vel at kvinner, seksualiserte beist som de tross alt er, har greid å flytte fokus fra religion og tradisjon til sex og objektivisering av mannens mest følsomme legemsdel. På tide vi finner frem offerkappa vi også. Storberget, hvor er du? Vi gutta vil også begynne å rope "korsfest-korsfest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå