Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #201 Skrevet 14. april 2011 Min samboer ble omskjært av medisinske årsaker en stund etter at vi ble sammen. Min erfaring; 1. utseendemessig: jeg har en svak preferanse for MED forhud her. Ikke bare så den større ut med forhud, men han har i tillegg endel arr etter operasjonen. 2. hvor lenge han holder ut: noen ganger 2 minutter, noen ganger leeenge - akkurat det samme som før han ble omskåret. Ingen vinner der. 3. å leke med / suge: jeg syntes nå at forhuden ga litt ekstra å leke med, spesielt med tunga, så jeg vil nok si jeg foretrekker MED forhud også her. 4. hvor mye han har glede av sex; vi har sex akkurat like ofte/sjelden nå som før han ble omskåret, så dødt løp der også. Må altså si, på bakgrunn av min erfaring med kun EN mann som jeg har hatt rikelig med sex med både før og etter omskjæring, at JEG foretrekker dem med forhud. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg har det minste ønske om å bytte ut kjæresten min pga en sånn filleting. Flott kommentar syntes jeg. Du har erfaring av begge deler og deler de. Er bare litt dumt med alle dem som er så sikre i sin sak uten erfaring. Kos dere og ha en strålende dag. :-)
K.A. Skrevet 14. april 2011 #202 Skrevet 14. april 2011 Ok. Da er det konstatert ennå en gang at dette temaet går ikke å diskutere egentlig. Er så mye tabu, meninger opp og ned og i mente. Selvsagt er det u-like erfaringer, men gjennomsnittet av ut-talte erfaringer snakker jeg om. Dette temaet er ganske betent, så å granske selv blant menn og kvinner med erfaring fra begge deler er vel å rekommandere mer en å diskutere. Så beklager om jeg har tråkket noen på tærne, noe som ikke var meningen. Ha en strålende dag alle sammen. Problemet er når du kommer med selvmotsigende utsagn begrunnet med medisinske antagelser som ikke har rot i virkeligheten, og at du generaliserer veldig på bakgrunn av det. Du sier du snakker om gjennomsnittet av uttalte erfaringer, men gjennomsnittet støtter ikke dine utsagn, for du fremhever jo omskjæring som noe udelt positivt, for ALLE menn. Hvorfor ellers kom du med utsagn som, "Vanskelig å forklare, men hadde du egen erfaring ville du kunne forstå og du hadde aldrig ønsket forhuden tilbake"? Her tillater du jo IKKE for at det er ulike erfaringer. Og hvor du henter din medisinske kunnskap må gudene vite. 2
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #203 Skrevet 14. april 2011 Problemet er når du kommer med selvmotsigende utsagn begrunnet med medisinske antagelser som ikke har rot i virkeligheten, og at du generaliserer veldig på bakgrunn av det. Du sier du snakker om gjennomsnittet av uttalte erfaringer, men gjennomsnittet støtter ikke dine utsagn, for du fremhever jo omskjæring som noe udelt positivt, for ALLE menn. Hvorfor ellers kom du med utsagn som, "Vanskelig å forklare, men hadde du egen erfaring ville du kunne forstå og du hadde aldrig ønsket forhuden tilbake"? Her tillater du jo IKKE for at det er ulike erfaringer. Og hvor du henter din medisinske kunnskap må gudene vite. Sant nok de. Er bare så lei av alle som vet så forbannet bra uten erfaring fra begge deler, så beklger betoningen. Derimot har jeg lest mye om evnet og lagt vekt på dem som har erfaring fra begge deler. Dem som ikke har den erfaringen vet for det meste best tror di, men hva dem mener er egentlig veldig lite interesangt.
Gjest Tone Skrevet 14. april 2011 #204 Skrevet 14. april 2011 Jeg foretrekker menn med forhud !!! Og ja jeg har prøvd begge deler.... Han som var omskåret ble etter som årene gikk mindre følsom på kukhodet fordi det stadig blir utsatt for berøring av feks benklær, truse ect....Med tid vil følsomheten bli nedsatt som jo er helt vanlig når det går en stund... Når jeg skulle runke han måtte jeg alltid bruke mye spytt eller glidemiddel....Liker helt klart best å suge og runke en mann med forhud. Liker å leke med forhuden også så ... En mann med forhud er også mer følsom og kommer lettere noe som er positivt syns jeg..En som strever med følsomheten og som stadig må ha det kraftigere og kraftigere er ikke å foretrekke!! Du som mener at du ikke har nedsatt følsomhet : er det lenge siden du ble omskåret ?? Hvis du snakker med legen vil du også få høre at nedsatt følsomhet er vanlig.. Jeg liker best menn med forhud!!! 1
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #205 Skrevet 14. april 2011 Jeg foretrekker menn med forhud !!! Og ja jeg har prøvd begge deler.... Han som var omskåret ble etter som årene gikk mindre følsom på kukhodet fordi det stadig blir utsatt for berøring av feks benklær, truse ect....Med tid vil følsomheten bli nedsatt som jo er helt vanlig når det går en stund... Når jeg skulle runke han måtte jeg alltid bruke mye spytt eller glidemiddel....Liker helt klart best å suge og runke en mann med forhud. Liker å leke med forhuden også så ... En mann med forhud er også mer følsom og kommer lettere noe som er positivt syns jeg..En som strever med følsomheten og som stadig må ha det kraftigere og kraftigere er ikke å foretrekke!! Du som mener at du ikke har nedsatt følsomhet : er det lenge siden du ble omskåret ?? Hvis du snakker med legen vil du også få høre at nedsatt følsomhet er vanlig.. Jeg liker best menn med forhud!!! Takk for innlegget. Jo det er noen år siden nå. De var når jeg var 30 år og jeg blir 42 i Mai. Jeg mener bestemt at jeg er like følsom som før bortsett fra at jeg blir kåtere og kåtere for hvert år. Men de har jo også med å gjøre at jeg absolutt ikke onanerer og tilfreds-stiller meg selv. De var en bra sak med å omskjære meg at de ble mindre praktisk å onanere, så blir de desto mer sexuell fokus på dama m.m. Jeg er så kåt om dagene at jeg går helt opp i limingen neste selv om vi elsker nesten hver dag. Hun kommer flere ganger og jeg har kontrollen til at begge blir 100% tilfredsstilt. Ønsker å ha sex flere ganger i døgnet på alle fantasiens måter.
Gjest Tone Skrevet 14. april 2011 #206 Skrevet 14. april 2011 ja det kan jo ha noe å gkøre med at du ikke stimulerer deg selv slik at du ikke eksponeres så mye for berøring. Kanskje du bruker mye truser slik at berøringen ikke blir så hard.. Det er jo veldig bra at du blir kåtere og kåtere med årene, veldig positivt det... Det er majoriteten som får nedsatt følsomhet, det kan jo hende det ikke gjelder alle, spesielt hvis man tar sine forhåndsregler for å bevare den
Gjest Steganoz69 Skrevet 14. april 2011 #207 Skrevet 14. april 2011 (endret) ja det kan jo ha noe å gkøre med at du ikke stimulerer deg selv slik at du ikke eksponeres så mye for berøring. Kanskje du bruker mye truser slik at berøringen ikke blir så hard.. Det er jo veldig bra at du blir kåtere og kåtere med årene, veldig positivt det... Det er majoriteten som får nedsatt følsomhet, det kan jo hende det ikke gjelder alle, spesielt hvis man tar sine forhåndsregler for å bevare den Takk igjen for innlegget. De jeg blir litt frustrert over er at det er så mange som har gjort de i voksen alder som har meget positiv erfaring av både kvinner og menn. Faktisk for de meste. Har lest meget aktivt om temaet på nett og funnet ut dette. De som snakker mest om de du sier er dem som er operert som barn og di som har forhud og bare tror seg å vite. Ingen av di gruppene har opplevd mer en den ene erfaringen. Likevel påstås de at mesteparten har din historie å fortelle. De er de jeg synes er så merkelig. har du noe fornuftig svar på de, så ville jeg være takknemlig for saklig info. Endret 14. april 2011 av Steganoz69
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #208 Skrevet 14. april 2011 For min del har jeg ikke noen preferanser verken den ene eller den andre veien. Derimot assosierer jeg min manns omskjærte penis med god sex, og tiden da han ikke var omskjært med mye smerter for ham. Han hadde også for trang forhud, og sex var bare vondt for ham. Sexlivet vårt har blitt mye bedre, men det er fordi HAN får mye mer glede av det, og ikke fordi jeg syns det ene er penere eller kjennes bedre ut enn det andre.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #209 Skrevet 14. april 2011 Jeg foretrekker omskårede jenter/ kvinner. Mye penere å se på.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #210 Skrevet 22. april 2011 Å være sammen med en omskåret mann hadde vært totalt uaktuelt. For meg er det uforståelig at religion står så sterkt hos enkelte .. at man omskjærer små barn, ikke spiser visse matvarer og behandler kvinner som annenrangs mennesker. Helt uforståelig og jeg ville aldri latt mine barn vokse opp på den måten.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #211 Skrevet 22. april 2011 Folk som blir omskåret av medisinske årsaker er noe helt annet.
Gjest caramiacaramella Skrevet 22. april 2011 #212 Skrevet 22. april 2011 Det har jeg aldri tenkt på, og jeg føler det blir litt feil å ha en klar preferanse på akkurat det. Menn/gutter kan jo oftest ikke noe for om de er omskjært eller ikke, det er jo gjerne kulturen/foreldrene som har bestemt det, ellers så er det vel hvis de lar seg omskjære av medisinske årsaker. Jeg har prøvd begge deler, men merket ingen stor forskjell - de aktuelle penisene satt jo på gutter, og det var jo gutten jeg var mest opptatt av.
Gjest Steganoz69 Skrevet 22. april 2011 #213 Skrevet 22. april 2011 (endret) Det har jeg aldri tenkt på, og jeg føler det blir litt feil å ha en klar preferanse på akkurat det. Menn/gutter kan jo oftest ikke noe for om de er omskjært eller ikke, det er jo gjerne kulturen/foreldrene som har bestemt det, ellers så er det vel hvis de lar seg omskjære av medisinske årsaker. Jeg har prøvd begge deler, men merket ingen stor forskjell - de aktuelle penisene satt jo på gutter, og det var jo gutten jeg var mest opptatt av. Vi er flere og flere som i voksen alder velger å omskjære oss. Ikke fordi vi hat trang forhud eller har andre plager. Helt enkelt fordi det oppleves bedre å være omskåret for de fleste av vår gruppe (Ikke alle) en å ikke være det. Dette er det jo bare vi som har gjort det i voksen alder som kan si. Dette er det MANGE damer som mener det samme, men om vi sier som det er så blir vi nærmest hatet av motstanderne. Er for mye tabu i det fortsatt, men mulig det blir mindre tabu om det får noen år på seg og blir da på et litt mer seriøst og saklig nivå. (Mange ser allerede mer saklig og seriøst på det allerede nå. Også her inne.) Her er noen saklige fordeler på vitenskapelige grunnlag for-utenom at sex oppleves bedre etter omskjærelse for både mann og kvinne i de fleste tilfeller der det gjøres i voksen alder: http://www.circinfo.com/benefits/bmc.html Endret 22. april 2011 av Steganoz69
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #214 Skrevet 23. april 2011 Jeg har prøvd begge deler, og kan egentlig ikke si at jeg har merket noe forskjell. Min nåværende mann(og samboer) har ikke hud, den ble fjernet da han var barn, pga trang forhud. Det eneste jeg merker er at jeg ikke helt får til å runke han, men nå har ikke vi lagt særlig vekt på det. Kanskje jeg burde kjøpe glidemiddel. Når det gjelder følsomhet, så har han definitivt følsomhet. Han er faktisk velig følsom, sier han. Men nå har ikke han særlig å sammenligne med, da dette ble gjort da han var barn.
Gjesten Skrevet 23. april 2011 #215 Skrevet 23. april 2011 Jeg foretrekker den penisen som til enhver tid sitter på den gutten jeg elsker. Omskåret eller ikke. Med det sagt, så har jeg prøvd begge deler, og kan ikke si jeg egentlig merker noen forskjell
Gjest Steganoz69 Skrevet 23. april 2011 #216 Skrevet 23. april 2011 Jeg har prøvd begge deler, og kan egentlig ikke si at jeg har merket noe forskjell. Min nåværende mann(og samboer) har ikke hud, den ble fjernet da han var barn, pga trang forhud. Det eneste jeg merker er at jeg ikke helt får til å runke han, men nå har ikke vi lagt særlig vekt på det. Kanskje jeg burde kjøpe glidemiddel. Når det gjelder følsomhet, så har han definitivt følsomhet. Han er faktisk velig følsom, sier han. Men nå har ikke han særlig å sammenligne med, da dette ble gjort da han var barn. Det samme merker jeg etter å ha vert omskåret siden jeg var 30 og er nå 42. Egentlig mer og mer følsom. Et bra tips for å leke med han på den måten som å runke han f.ex. Kjøp baby-oil. Fungerer meget bra. Ikke glide middel for det tørker opp og blir bare som seigt snørr.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå