Gå til innhold

forhud vs. ikke forhud

Gjest Gjest_jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Steganoz69

En tidligere i tråden sa noe som dette: "Jeg vet ikke riktigt, men om du ser hva menn sier selv som har omskåret seg i voksen alder; ja, så er det bare positivt. Samme med kvinner med erfaring."

Min komentar: Jeg ble omskåret når jeg var 30 år gammel. Helt fantastisk på alle måter og min nåværende kjæreste mener like så. Rene drømmen sammenlignet med ikke omskåret. Jeg sporte hun: Om du hadde vært med en omskåret før og jeg ikke var det; -hadde du krevd at jeg skulle omskjære meg da? Ikke med det samme, men hadde nok prøvd å presset det gjennom ja.

Jeg er forarget på: Alle de som ikke har erfaring med begge deler; -Hvorfor vet de så forbannet bra hva som er best? Det er jo innlysende mindre intelligent å være sikker på noe du egentlig ikke vet. Det er for mangen som tror at tro og antagelser er fakta.

Det var en som sa en gang: Det er bedre å holde kjeft å la folk tra at du er dum, en å åpne munnen for så å fjerne all tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FORHUD!! JATAKK!

Jeg elsker å ha noe å leke med, og helst mer på "for mye" siden enn for lite... Omskjært, no way! Og de fleste normale menn greier vel å holde rent der nede, i såfall er kjæresten min super flink! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er penere uten forhud :sjenert:

Joda, jeg kan faktisk være enig i det, men du ville vel ikke spurt om typen din kunne gjøre det bare fordi du syntes det er penere uten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annonym_Omkjært

Bryr meg fint lite selv om jeg ikke helt ser vitsen med å få den omskåret uten medisinsk grunn. Har selv kun erfaringer når det kommer til penis med forhud.

Vil be deg om å prøve en omkskåret penis også før du avgjør at dette er lite å bry seg om ;) da skjønner du hva vi prater om ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil be deg om å prøve en omkskåret penis også før du avgjør at dette er lite å bry seg om ;) da skjønner du hva vi prater om ..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Har prøvd begge og holder ved min påstand om at begge deler er like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Hei dere damer der inne. Om dere har lest tidligere innlegg fra meg, så vet dere at jeg er omskåret. Sex er så deilg at jeg ikke kan få nok. Jeg kunne fått orgasme flere ganger i døgnet om jeg fikk mulighet, men dama vil "bare" 1 gang i døgnet. Samtidig har jeg et gnagende ønske om å virkelig kjenne at jeg tilhører den jeg er med. Hva tenker dere om dette: http://www.exobelt.com/why.htm Det må være den ultimate følelsen av å tilhøre den man elsker selv om det kan nok være meget frustrerende å ikke få komme selv så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg kan faktisk være enig i det, men du ville vel ikke spurt om typen din kunne gjøre det bare fordi du syntes det er penere uten?

Nå er faktisk kjæresten min omskåret, så han trenger ikke å bli det en gang til ;) Neida, men jeg faller ikke for lyse menn uansett, og faller stort sett for arabere, tyrkere o.l og der er jo de fleste omskjært så det er jo jeg heldig med for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere damer der inne. Om dere har lest tidligere innlegg fra meg, så vet dere at jeg er omskåret. Sex er så deilg at jeg ikke kan få nok. Jeg kunne fått orgasme flere ganger i døgnet om jeg fikk mulighet, men dama vil "bare" 1 gang i døgnet. Samtidig har jeg et gnagende ønske om å virkelig kjenne at jeg tilhører den jeg er med. Hva tenker dere om dette: http://www.exobelt.com/why.htm Det må være den ultimate følelsen av å tilhøre den man elsker selv om det kan nok være meget frustrerende å ikke få komme selv så ofte.

Den ultimate følelsen av underkastelse, mener du. Om du tenner på gi fra deg kontrollen på din egen seksualitet, knock yourself out. Men det har overhodet ingen relevans i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Halvparten av de jeg har hatt sex med har vært omskjært og de har definitivt vært bedre.

Takk for at du sier som det er.

Noen tråder går ut på at menn ikke klarer å tilfredslille sine damer og at de går for lett for dem.

Gå inn å si dette om omskjærelse til dem. De behøver virkelig dine erfaringer.

Endret av Steganoz69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du sier som det er.

Noen tråder går ut på at menn ikke klarer å tilfredslille sine damer og at de går for lett for dem.

Gå inn å si dette om omskjærelse til dem. De behøver virkelig dine erfaringer.

Om du undersøker statistikken er det ingen nevneverdig forskjell mellom omskårede og intakte når det gjelder for tidlig utløsning. Og dette er et meget pussig tema for omskjæringsforskjempere: du har de som hevder hardnakket på at det ikke er noe tap av følsomhet ved omskjæring, men samtidig har du de i samme leir som like hardnakket hevder at man holder ut lenger, som følge av nedsatt følsomhet. :klaske:

Og hvorfor skal man gå med på nedsatt følsomhet i det hele tatt, egentlig, om man varer aldri så mye lenger? Det finnes langt bedre metoder for å holde ut. Jeg ville aldri funnet på å redusere hennes følsomhet om hun kom for fort. Følsomhet er uansett bare èn del av orgasmen, mesteparten er psykologisk. Selv har jeg det motsatte problemet: jeg bruker alt for lang tid på å komme, og det har overhodet ingenting med følsomhet å gjøre. Jeg er plenty følsom, det er ikke der problemet ligger.

De fleste kvinner merker uansett ikke store forskjellen på kvaliteten på sex om mannen er omskåret eller ikke. Hvordan man bruker utstyret er viktigere enn hvor aerodynamisk det er. Man merker nok forskjell, da en omskåret pikk vil gi mer friksjon, hvilket for enkelte kvinner kan være et pluss, men for andre kvinner et minus.

Uansett er HENNES preferanser, nytelse osv. fullstendig uvesentlig når det kommer til spørsmål om mannlig omskjæring, akkurat som HANS preferanser, nytelse osv. er fullstendig uvesentlig når det kommer til spørsmål om kvinnelig omskjæring. Det har ingenting i debatten å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt hva dere mener når dere sier det er penere uten forhud. Står den, er det vel ikke store forskjellen, og er den slapp er det vel ikke så viktig at den ser estetisk pen ut?

Jeg liker best at som er naturlig, over hele kroppen. Forhud og hår er der fordi det skal være der.

Endret av chikako
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Om du undersøker statistikken er det ingen nevneverdig forskjell mellom omskårede og intakte når det gjelder for tidlig utløsning. Og dette er et meget pussig tema for omskjæringsforskjempere: du har de som hevder hardnakket på at det ikke er noe tap av følsomhet ved omskjæring, men samtidig har du de i samme leir som like hardnakket hevder at man holder ut lenger, som følge av nedsatt følsomhet. :klaske:

Og hvorfor skal man gå med på nedsatt følsomhet i det hele tatt, egentlig, om man varer aldri så mye lenger? Det finnes langt bedre metoder for å holde ut. Jeg ville aldri funnet på å redusere hennes følsomhet om hun kom for fort. Følsomhet er uansett bare èn del av orgasmen, mesteparten er psykologisk. Selv har jeg det motsatte problemet: jeg bruker alt for lang tid på å komme, og det har overhodet ingenting med følsomhet å gjøre. Jeg er plenty følsom, det er ikke der problemet ligger.

De fleste kvinner merker uansett ikke store forskjellen på kvaliteten på sex om mannen er omskåret eller ikke. Hvordan man bruker utstyret er viktigere enn hvor aerodynamisk det er. Man merker nok forskjell, da en omskåret pikk vil gi mer friksjon, hvilket for enkelte kvinner kan være et pluss, men for andre kvinner et minus.

Uansett er HENNES preferanser, nytelse osv. fullstendig uvesentlig når det kommer til spørsmål om mannlig omskjæring, akkurat som HANS preferanser, nytelse osv. er fullstendig uvesentlig når det kommer til spørsmål om kvinnelig omskjæring. Det har ingenting i debatten å gjøre.

Nedsatt følsomhet?

Det er en patetis påstand som ikke er sann.

Men alle velger selv og det håper jeg fortsetningsvis forblir et fritt valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedsatt følsomhet?

Det er en patetis påstand som ikke er sann.

Men alle velger selv og det håper jeg fortsetningsvis forblir et fritt valg.

Så du mener at omskårede menn varer lenger MEN at de samtidig IKKE har nedsatt følsomhet? Hva er årsaken til at omskårede menn angivelig varer lenger da, etter din mening?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Steganoz69

Så du mener at omskårede menn varer lenger MEN at de samtidig IKKE har nedsatt følsomhet? Hva er årsaken til at omskårede menn angivelig varer lenger da, etter din mening?

Å ha sex uten forhud er ennå bedre en med. Høres muligens utrolig ut, men det er sant. Du forstår; nytelsen forblir max, men forhuden har nerver som direkte fremskynder orgasme og fra naturens side fra urtider, så fremmer det muligheten for å raskt kunne sette barn på kvinnen under u-komfortable steder for å føre slekten videre. Dagens verden ser annerledes ut og nytelsen er viktigere en de å kunne sette barn på kvinner raskest mulig.

I dag har vi myke senger å ligge i og det å nyte er viktig.

Klart en omskåret kan også komme raskt om han vil, men han velger dette mer selv og ikke at forhuden velger det for han.

Vanskelig å forklare, men hadde du egen erfaring ville du kunne forstå og du hadde aldrig ønsket forhuden tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha sex uten forhud er ennå bedre en med. Høres muligens utrolig ut, men det er sant. Du forstår; nytelsen forblir max, men forhuden har nerver som direkte fremskynder orgasme og fra naturens side fra urtider, så fremmer det muligheten for å raskt kunne sette barn på kvinnen under u-komfortable steder for å føre slekten videre.

Det finnes ingen "fortere-orgasme-nerver". Forhuden er utrolig følsom og er full av nerver, og da sier det seg selv at UTEN følsomheten i forhuden (når man ikke lenger har forhud) har man MINDRE følsomhet. Du kan ikke påstå at man er like følsom når man kutter ut en meget følsom del. Frenulum er spesielt sensitiv, men hele forhuden er meget følsom for berøring. Forhuden har en rekke funskjoner, først og fremst for å beskytte penis, men å fremme orgasme så snart som mulig er en jeg ikke engang har hørt om før.

Klart en omskåret kan også komme raskt om han vil, men han velger dette mer selv og ikke at forhuden velger det for han.

For noe sprøyt. Omskårede menn velger i nøyaktig like stor/liten grad når de vil komme som intakte menn. Forhuden "velger" ingen verdens ting. Den eneste forskjellen er at om en seksuelt aktiv mann velger å omskjære seg, vil det ta en tid for ham å omstille seg til følelsen av å ikke ha forhud. Men med tid og stunder vil han gå tilbake til gamle rutiner.

Vanskelig å forklare, men hadde du egen erfaring ville du kunne forstå og du hadde aldrig ønsket forhuden tilbake.

Unnskyld at jeg sier det, men det der var et utrolig idiotisk utsagn. Jeg har allerede påpekt at jeg bruker en evighet på å komme, noe som ikke er et uvesentlig problem. Fra DITT ståsted, hvorfor ville du da anbefale at jeg fjernet forhuden, siden forhuden liksom har disse imaginære "sprute-fort"-nervene?

Si meg, hvor gammel var du når du ble omskåret? HVORFOR ble du omskåret? Den eneste jeg vet om som lot seg omskjære i voksen alder UTEN at han hadde noen fysiologisk eller psykologisk grunn til det, er Christopher Schau. Og han ville IKKE anbefale det til andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steganoz69

Det finnes ingen "fortere-orgasme-nerver". Forhuden er utrolig følsom og er full av nerver, og da sier det seg selv at UTEN følsomheten i forhuden (når man ikke lenger har forhud) har man MINDRE følsomhet. Du kan ikke påstå at man er like følsom når man kutter ut en meget følsom del. Frenulum er spesielt sensitiv, men hele forhuden er meget følsom for berøring. Forhuden har en rekke funskjoner, først og fremst for å beskytte penis, men å fremme orgasme så snart som mulig er en jeg ikke engang har hørt om før.

For noe sprøyt. Omskårede menn velger i nøyaktig like stor/liten grad når de vil komme som intakte menn. Forhuden "velger" ingen verdens ting. Den eneste forskjellen er at om en seksuelt aktiv mann velger å omskjære seg, vil det ta en tid for ham å omstille seg til følelsen av å ikke ha forhud. Men med tid og stunder vil han gå tilbake til gamle rutiner.

Unnskyld at jeg sier det, men det der var et utrolig idiotisk utsagn. Jeg har allerede påpekt at jeg bruker en evighet på å komme, noe som ikke er et uvesentlig problem. Fra DITT ståsted, hvorfor ville du da anbefale at jeg fjernet forhuden, siden forhuden liksom har disse imaginære "sprute-fort"-nervene?

Si meg, hvor gammel var du når du ble omskåret? HVORFOR ble du omskåret? Den eneste jeg vet om som lot seg omskjære i voksen alder UTEN at han hadde noen fysiologisk eller psykologisk grunn til det, er Christopher Schau. Og han ville IKKE anbefale det til andre.

Ok. Da er det konstatert ennå en gang at dette temaet går ikke å diskutere egentlig. Er så mye tabu, meninger opp og ned og i mente. Selvsagt er det u-like erfaringer, men gjennomsnittet av ut-talte erfaringer snakker jeg om. Dette temaet er ganske betent, så å granske selv blant menn og kvinner med erfaring fra begge deler er vel å rekommandere mer en å diskutere.

Så beklager om jeg har tråkket noen på tærne, noe som ikke var meningen.

Ha en strålende dag alle sammen.

Endret av Steganoz69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min samboer ble omskjært av medisinske årsaker en stund etter at vi ble sammen. Min erfaring;

1. utseendemessig: jeg har en svak preferanse for MED forhud her. Ikke bare så den større ut med forhud, men han har i tillegg endel arr etter operasjonen.

2. hvor lenge han holder ut: noen ganger 2 minutter, noen ganger leeenge - akkurat det samme som før han ble omskåret. Ingen vinner der.

3. å leke med / suge: jeg syntes nå at forhuden ga litt ekstra å leke med, spesielt med tunga, så jeg vil nok si jeg foretrekker MED forhud også her.

4. hvor mye han har glede av sex; vi har sex akkurat like ofte/sjelden nå som før han ble omskåret, så dødt løp der også.

Må altså si, på bakgrunn av min erfaring med kun EN mann som jeg har hatt rikelig med sex med både før og etter omskjæring, at JEG foretrekker dem med forhud. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg har det minste ønske om å bytte ut kjæresten min pga en sånn filleting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...