Gå til innhold

London, hvor skal vi IKKE bo?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Mange tråder om London tidligere og de har jeg sett...

Men spørsmålet hvor skal vi IKKE bo savner jeg ;)

Skal til London i november. Ønsker eget bad og helst et rom der vi ikke trenger å tråkke over den ene sengen for å komme til den andre. I tillegg må det være sentralt, i allefall i den grad vi slipper å bytte mange baner for å komme tilbake til Liverpool S. for å ta toget til Standsted igjen. Skjønner?

Vrimmel av hotel-tilbud på nettet, men hvordan velge det riktige? Prisen må ikke overstige 80 pund per natt. Dere som har vært mye i London, hvor skal vi bo, eller dersom dere har dårlige opplevelser: hvor skal vi IKKE bo!

Value for money er også en god ting :lol:

Skrevet

Jeg har bodd her flere ganger:

http://www.lancaster-hall-hotel.co.uk/

£75 for dobbeltrom, £57 for enkeltrom pr. rom inkl. VAT og kont. frokost.

Tror Star Tour bruker dette hotellet og at det er et av de mest populære budget-hotellene de har i London.

De har også en Budget-budget-avdeling med ennå enklere standard: £40 for dobbeltrom (se Youth Wing på hjemmesiden deres).

Skrevet

Glemte å skrive at hotellet ligger i gangavstand fra Paddington som har direktelinje til Liverpool Street. :blunke:

• 3 uker senere...
Skrevet

Ang. hvor du virkelig BØR bo i London;

Jeg og kjæresten var på langweekend i London forrige helg. Etter mye søking på nett fant jeg et tilbud som jeg rett og slett ikke kunne la gå fra meg;

Grange Holborn Hotel. 5-stjerners luksushotell i Holborn, ikke langt fra Piccadilly og Oxford Street. Utrolig hyggelig betjening og FANTASTISKE rom. De har et spesielt internettilbud ut året, som gjorde at vi betalte 90 pund per natt for ett oppgradert dobbeltrom, inkludert en stor frokostbuffet. Det er JÆVLIG billig for den standarden i London.

Når man uansett må ut med 50-60 pund bare for et lusent rom med eget bad, er dette ikke mye ekstra utlegg. Den samme kjeden har også flere 4 stjerners hoteller som du kan få for £65, men da synes jeg egentlig det er verdt å betale 25 ekstra per natt for å flotte seg ekstra når du først er i London.

Dette tilbudet får du kun på kjedens egen internettside, www.grangehotels.com , og det gjelder i helgen (fredag-mandag) ut året. Det er billigere å bo 3 netter enn 1 eller 2. Jeg prøvde omtrent alle andre internettsider for London, men det var altså desidert billigst hos kjeden selv. Det er også kun fredag-mandag at frokost er inkludert.

Kan jo nevne at det rommet vi fikk hadde på en ukedag kostet £370, pluss £16 per person for frokost.

Vel, dette ble et langt foredrag om Holborn Hotel, men det anbefales altså virkelig for å sette en ekstra spiss på Londonturen!

Gjest JeanetteL
Skrevet

Heisann!

Jeg har også bodd på Grange Holborn for ikke så lenge siden, og fant et tilsvarende tilbud. Absolutt å anbefale, det var virkelig "value for money"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...