Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en rettetang som lager krøller og den må være billig og bra. :jepp:

Er det noen som har noen tips om bra rettetenger som lager krøller?

Videoannonse
Annonse
Gjest redstar
Skrevet

Jeg er også på jakt etter ei ny rettetang, men vil også gjerne høre om andres anbefalinger, tips o.l

Det eneste jeg vet er at rettetangen må ha buende topp, eller enden som ikke er varm, den skal være buet.. ikke stor og rett.. sjønner:p ? Hehe!

Noen som har noen til anbefaling? :)

Helst ikke i det dyreste laget:)

Skrevet (endret)

Jaguar sine rettetenger ligger på ca 500,- og er egentlig helt greie til å lage krøller. :) De varmes fort opp og er lette å holde rene. De er kanskje litt i tykkeste laget for noen, men skal du ha "hollywood-krøller" er den helt perfekt! :)

De forhandles kun hos enkelte frisører som fører Swartzkopf.

Her kan du se bilde av den.

Endret av dinedama
Skrevet

Jeg kjøpte min på Clas Ohlson! :) Funker som ei kule, og kostet vel ikke mer enn 300 kr.

Skrevet

Er det en jaguartang? :)

Trodde bare de solgte dem på frisørsalonger :)

Skrevet

Jeg har en uten buede topper. Den er helt flat med andre ord, men jeg klarer allikevel å lage kjempefine krøller med den. Jeg har denne. Kjøpt på Expert til rundt 500 kr.

Gjest redstar
Skrevet
Takk for tipsene :) De var kjempefine!

Nå har jeg kjøpt en babyliss rettetang. Håper den er god til å lage krøller ;). Den kostet 400kr på elkjøp :D

Bilde er her:

http://camillamarita.files.wordpress.com/2...byliss-0458.jpg

:helen:

Grattis, prøv den da og hold oss oppdatert:) Må ut å kjøpe en jeg også, og den må være goood:)

*venter på tilbakemelding*

Skrevet

;) har jeg prøvd rettetanga som jeg kjøpte og jeg må nok si min mening. Jeg ville jo ha en rettetang som lager krøller og den jeg prøvde var ikke så bra...

Nå jeg skulle krølle, måtte jeg dra veldig mye i håret( med rettetanga) og det gjorde ondt, jeg fikk nesten en kull etter det. Hvis jeg ikke gjorde det ble det ikke noen krøller :sukk:

Jeg trennger noe å krølle håret med, så nå skal jeg kjøpe en lignende tang som denne:

http://pan7.fotovista.com/dev/7/9/01363597/l_01363597.jpg

:)

Dette er en babyliss krølletangg vil ha en sånn som voe.blogg.no har ;)

:)

Skrevet

Man må jo dra litt da ;)

Blir ikke noe krøll i håret hvis du ikke kliper tanga godt over det :)

Skrevet

Jeg kjøpte nylig en rettetang fra OBH Nordica (Björn Axén Straight&Curl), den kostet vel 6-700 kroner, og jeg er superfornøyd med den! Glir lett i håret, trinnløs temperaturinnstilling fra 120-230 °C, varmes raskt opp, lang ledning, og selv mitt hår som er fullstendig antikrøll, fikk fine lokker allerede ved 140 °C. Denne greia er mye bedre enn allverdens krølltenger jeg har prøvd.

Skrevet

Man må ha nok varme (jeg pleier å bruke 170 grader), ha nok snurr på håret, og la jernet gli LANGSOMT gjennom håret. Trenger hverken å dra eller holde hardt.

Gjest Heidila
Skrevet

Jeg brukte billige rettetenger før, men håret mitt ble fort bølgene igjen,spesielt hvis det blåste ute. greia med billige rettetenger (som ikke er kjøpt hos frisør) er at de ikke blir varme nok,og da holder ikke håret seg rett lenge heller

Jeg anbfaler i å investere i en rettetang fra en frisørsalong. Tro meg,du kommer ikke til å angre.

Den beste jeg har prøvd er GHD,og jeg skal aldri bytte merke igjen ! I'm in love <3

Skrevet
Hvis du ikke får det til, gjør du det ikke riktig! Det er ikke meningen at du skal slå tangen i hodet slik at du får kul.

[post=http://www.youtube.com/watch?v=Ca3k1syt2G4]Slik skal det gjøres:)

Jeg har sett på maaange vidioer! :)Og jeg har prøvd alle metoder ;)Jeg fikk til en kjempefin krøll, jeg fikk kansje ikke en kul, men jeg hadde vondt i hodet i en halv uke. Jeg vet at ghd er en kjempebra tang, men den er kjempe dyyyr. Den koster jo 2000kr. Jeg vil helst ha en som koster 500kr ;).

Har bestemt meg for å kjøpe en krølltang, etter at jeg har sett viseoen til voe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...