Gjest LittleMe85 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei. Jeg kunne trenge litt tips til hvordan jeg kan oppbevare julepynten min. Tidligere har jeg hatt veldig lite julepynt så jeg har fått plass til det i en liten eske. Men i år har jeg fått litt mere julepynt og kunne trenge noen tips til hvordan jeg kan oppbevare den. Jeg bor i en leilighet som vi leier, og der har jeg ikke tilgang til noe loft eller kjeller jeg kan oppbevare noe i. Er det noen der ute som har et forslag til hvordan jeg kan oppbevare alle julepynten på en smart måte uten at den er som et stygt møbel/eske som står midt på gulvet på et rom.. Gjerne et tips til hvor jeg kan få kjøpt en fin eske, puff etc som ikke koster all verdens... Tusen takk for alle tips:) Og godt nyttår folkens!
Gjest Gjest_Marte_* Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg kjøpte noen supre esker på Living - fine røde esker med masse små rom for julepynt - husker ikke hvor mye som gikk i hver eske - men det var MYE.
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 De selger sånne store svarte fine kister som kan stå fint inntil ein vegg som pynt, på Europris. Går jo an å kjøpe ein sånn og legge pynten i den. Sjøl putta eg alt i esker og stabla det i klesskapet til gubben. Han har ikkje så mye klær som trengs henges opp på kleshengere, så flytta bare de får skjortene hans over i mitt skap :gjeiper: Vil ikkje ha det i kjellerboden fordi det er ganske kaldt (og mulig det er litt fukt også, vil ikkje ta sjansen på å få ødelagt all den pynten eg kjøpte i år) og fullt i småkryp.
Wonders Skrevet 8. september 2010 #4 Skrevet 8. september 2010 har noe i poser og noe i esker. Alt ligger i boden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå