Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da går du på expert eller elkjøp eller noe, og kjøper med en eske der det står wii på. Sjekk om det er en eller to kontroller oppi, du må ha en til hvert barn og så finner du et spill du tror de kommer til å like :)

Spør om hjelp, de vet hva du trenger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da går du på expert eller elkjøp eller noe, og kjøper med en eske der det står wii på. Sjekk om det er en eller to kontroller oppi, du må ha en til hvert barn og så finner du et spill du tror de kommer til å like :)

Spør om hjelp, de vet hva du trenger :)

Tuuuuusen takk for mange gode svar fra dere alle! :blomst:

Nigo-san, ja håndholdt er kanskje også lurt som et tillegg? Det kommer snart opp bursdag også, så da kan jeg kanskje kjøpe håndholdt til dem begge, så de kan ha med på flyplasser og ferie. Men da snakker vi om en sånn bærbar greie. Kunne noen være så veldig snille og linke til etpar slike?

Og er det da slik at spillene passer mellom denne bærbare og den stasjonære? Igjen, unnskyld meg for balane spørsmål. Sånn er det å ikke ha unger i spillalder eller være interessert selv :ler:

Skrevet (endret)

Ja, dette er en sånn bærbar greie ;) Såkalt Nintendo DS :) Vil anbefalle deg og kjøpe Nintendo Wii og evt. Nintendo DS siden de har de mest barne/familievenlige spillene :)

Siden både Wii og DS er produsert av Nintendo vil du jo også få mange av de samme spillene til begge to :)

Endret av Sessipn
Skrevet
Vil anbefalle deg og kjøpe Nintendo Wii og evt. Nintendo DS

Da gjetter jeg på at nintendo wii er stasjonærutgaven og nintendo ds den bærbare. Håper det, ellers er forvirringen komplett her :ler:

Skrevet
Da gjetter jeg på at nintendo wii er stasjonærutgaven og nintendo ds den bærbare. Håper det, ellers er forvirringen komplett her :ler:

Ja, Nintendo DS er bærbar, og Nintendo Wii er den du kobler til TVen :)

Jeg vil også anbefale disse, har hatt utrolig mange timer med moro med både DS og Wii!

Skrevet
nintendo ds lite samme som nintendo ds?

Ja, bare en nyere versjon. DS lite kan regulere lysstyrken og er litt lettere. Det finnes også en versjon som heter DSi. Denne kan laste ned spill fra nettet (mot betaling), men det burde holde lenge med DS lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...