Gå til innhold

Ble servert på et sølvfat

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Skuffet_*
Skrevet

Han kuttet meg ut for ca 7 mnd siden. Helt uten forvarsel. Ble bare helt tyst. Svarte ikke på noe fra meg.

Har i etterkant fått høre at jeg ikke var interesang på grunn av at jeg bare ble servert han på et sølvfat.

Gjør oppmerksom på at jeg er en stille person som ikke løper på jakt.

Er dere gutter slik? Må dere oppleve "jakten"?

Og det uansett alder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan bare si som mann at jeg ikke skjønner hva han mener.

Hvordan det som skjer i de dagene, ukene eller månedene før man evt. "får" den man vil ha, kan påvirke forholdets kvalitet i ettertid, skjønner jeg ikke helt.

Alle menn er altså ikke så opptatt av denne såkalte "jakten".

Skrevet
Han kuttet meg ut for ca 7 mnd siden. Helt uten forvarsel. Ble bare helt tyst. Svarte ikke på noe fra meg.

Har i etterkant fått høre at jeg ikke var interesang på grunn av at jeg bare ble servert han på et sølvfat.

Gjør oppmerksom på at jeg er en stille person som ikke løper på jakt.

Er dere gutter slik? Må dere oppleve "jakten"?

Og det uansett alder?

Det skulle ikke forhundre meg om en av fire er litt jegere. Synd at din x var mer ivrig på jakting enn han var på deg. Hvis du sitter passiv å venter på å bli jaktet ned, så er du kanskje ett bytte. Hvis du derimot tar kontakt selv med litt mer passive gutter, så finner du ut at de litt mere passive guttene ikke er så utpregete jegere. De har også sin sjarm, men den ligger vel ikke så tydelig opp i dagen.

Mange menn ønsker seg mest godhet, kjærlighet, samspill og kos. Andre søker mer spenning.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg tenker at om man syns det er kjedelig å få noen lett eller fort osv, så er man ikke interessert/forelska nok på et ekte plan.

Hadde man vært det, hadde man bare vært overlykkelig for at det gikk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...