Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 En fyr jeg kjenner løfter tydeligvis ikke opp doringen når han pisser. Så noen ganger havner det litt på doringen. Æsj! Har sett det, og litt piss på gulvet ved toaletter flere steder. Jeg legger alltid merke til sånt... Og kan ikke begripe at de som gjør sånt ikke legger merke til det selv! Er gutter så sløve og blinde som mange vil ha det til..? En annen jeg kjenner skrur ikke igjen den gammeldagse varmtvannskranen på badevasken skikkelig når han er på besøk hos bestevenninnen min, så det drypper litt glovarmt vann der hver gang han har vært der. Dette med pisset er spesielt ille. Æsj! Er dette "vanlig"? Har aldri sett sånt hjemme. Der bor jo pappa og mine to storebrødre bodde der i mange år...
Ek_Erilar Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 ... ja, det er praktisk umulig å treffe 100% av tiden når man står. Selv om man får alt oppi skålen, vil noe sprute ut igjen - noe alle menn som har pisset stående i shorts vet utmerket godt. Faren og brødrene dine enten tørker opp etter seg eller pisser sittende (som noen få faktisk gjør).
Torine Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 æsj, jeg bruker å si ifra. Det funker veldig bra. Gutta må da vel klare å se det vel. Det samme gjelder bæsj som henger igjen. Har klaget over toalettet på jobb og da ble det slutt på det heldigvis.
Supramundane Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Hvis man skulle søle litt, så burde man i det minste tørke det opp, vel? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har opplevd det og synes det er æsj. Gidder ikke skylde på at de har drukket heller, for ikke alle gjør det. Jeg vet ikke hvordan noen menn får til å grise sånn, men det vet vel gutta?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Er gutter så sløve og blinde som mange vil ha det til..? Dessverre ja, så er de sløve. De fleste har fått dårlig oppdragelse, og forstår ikke så mye av verden rundt seg.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Jeg pleier ikke å tørke det opp da det sikkert fordamper snart likevel?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Jeg pleier ikke å tørke det opp da det sikkert fordamper snart likevel? Din G R I S! Det fordamper og etterlater en GUL ekkel KLISSETE flekk.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Jeg pleier ikke å tørke det opp da det sikkert fordamper snart likevel? ÆSJ! Det verste jeg vet er når man kommer på en do og så er det slike ekle, gule halvveis inntørka tisseflekker liggende på doringen og gulvet. Vi jenter skal faktisk SITTE på doringen, tror du vi er interessert i å sitte oppi ditt gamle piss??!!??
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 ÆSJ! Det verste jeg vet er når man kommer på en do og så er det slike ekle, gule halvveis inntørka tisseflekker liggende på doringen og gulvet. Vi jenter skal faktisk SITTE på doringen, tror du vi er interessert i å sitte oppi ditt gamle piss??!!?? Det finnes dessverre jenter som er like ekle også. Ser det ofte på offentlige toaletter, hvor jentene sannsynligvis ikke har satt seg helt nedpå pga andres søl. Men jeg begriper ikke hvorfor ikke folk tørker etter seg. På samme måte som jeg heller ikke begriper hvorfor enkelte folk ikke vasker hender etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Men jeg begriper ikke hvorfor ikke folk tørker etter seg. På samme måte som jeg heller ikke begriper hvorfor enkelte folk ikke vasker hender etterpå. Hvorfor jeg ikke pleier å gjøre dette er vel innlysende? Det tar mindre tid å ikke gjøre det, hvis en ser film eller noe så vil en jo tilbake så fort som mulig. Hvis en derimot kun er på en kjedelig vennemiddag eller noe så pleier jeg å tørke opp og sette på springen en stund så det høres ut som jeg vasker hendene.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #12 Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor jeg ikke pleier å gjøre dette er vel innlysende? Det tar mindre tid å ikke gjøre det, hvis en ser film eller noe så vil en jo tilbake så fort som mulig. Hvor lang tid tar det egentlig å tørke av ringen med litt dasspapir? Ærlig talt, synes du det er ok at nestemann må bruke ekstra tid på do for å rydde opp etter deg bare fordi du ikke skal gå glipp av noen sekunder film?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #13 Skrevet 3. januar 2010 Hvor lang tid tar det egentlig å tørke av ringen med litt dasspapir? Ærlig talt, synes du det er ok at nestemann må bruke ekstra tid på do for å rydde opp etter deg bare fordi du ikke skal gå glipp av noen sekunder film? Du virker litt prippen på dette så tror ikke jeg kommer noen vei, hva med tissing i dusjen? Er det like ekkelt? Blir ingen gule merker and whatnot der, eller forventer du at jeg skal tørke meg og gå på toalettet (som er i et annet rom) når trangen kommer??
Sola^ Skrevet 3. januar 2010 #14 Skrevet 3. januar 2010 Jenter kan også stå og tisse...ved hjelp av Whiz Freedom! Ingen ekle doringer å sitte på...men må traske rundt med tissehjelpemiddel i veska...ihr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå