Gjest Martine : ) Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Heeeei : ) Jeg er en jente på 13 som bruker str 70B i BH. Og jeg lurt epå om det er noen måte jeg kan få større kløft på ? Folk sier de misunner puppene mine å sånt. Men de er ikke så "veldig" store , men jeg pleier å bruke 2 bh'er for få større kløft. Har dere noen andre forslag til hva jeg kan gjøre ?
Gjest Gjest_persille_* Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 silikoninnlegg i bh-en funker fett.
Gjesten Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Heeeei : ) Jeg er en jente på 13 som bruker str 70B i BH. Og jeg lurt epå om det er noen måte jeg kan få større kløft på ? Folk sier de misunner puppene mine å sånt. Men de er ikke så "veldig" store , men jeg pleier å bruke 2 bh'er for få større kløft. Har dere noen andre forslag til hva jeg kan gjøre ? Vente noen år, til de er ferdige? Evt. hvis du lever i akutt nød, kjøp sånne "kyllingfileter" (silikon-/geleting) i en undertøysbutikk. Har aldri hatt behov for det selv, men har hørt de gjør nytten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå