Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kveld.

I mange år har jeg likt en spesiell jente, jeg har likt henne ekstremt mye, men kunne aldri få henne, og jeg trodde jeg fikk henne ut av tankene.

Men nå har jeg møtt en jente som fysisk sett ligner veldig mye på denne første jenta og som er veldig koselig. Jeg liker denne jenta veldig mye, men er litt bekymret over at hun fysisk er så lik den første. Ikke psykisk da;), den nye jenta har en mye friere livsstil.

Har dere noen erfaringer med dette? Er det en stor mulighet for at hun nye bare er en erstatning for hun gamle?, jeg spør her fordi ejg vet helt ærlig ikke selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du tenker for mye. Her er det bare å kjøre på. Problemer dukker tidsnok opp og i mellomtida er det om å gjøre å leve livet.

Man kan i alle fall ikke la være fordi kansje hvisom muligens er det skjær i sjøen.

Skrevet
Ikke psykisk da;), den nye jenta har en mye friere livsstil.

Har du noen eksempler på hva det vil si å ha en "ufri livsstil"?

:)

Skrevet

Vet ikke, men husker at jeg ble kjempeforelsket i en fyr fordi han var veldig ansiktslik med en jeg hadde vært/var veldig glad i. De hadde ingen likheter utover det fysiske og da han ikke hadde noe særlig personlighet å snakke om forsvant forelskelsen ganske kjapt. Husker jeg nesten følte meg litt lurt. Vet ikke hva som gjelder for deg, men jeg tenker vel at vi har visse preferanser både generelt og i forhold til at nye mennesker minner om andre vi har likt. Men hvis personen "ikke holder mål" hjelper det lite at hun/ham minner om noen i utseendet. Det er kanskje nok til å vekke interesse men ikke nok til å bære en dårlig personlighet. Hvis det ga noen mening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...