Gå til innhold

Når er det mest gunstig å bestille tur til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Januar har kommet, og i år igjen starter jeg året med å se på sydenturer. Vanligvis har vi ventet helt til juni for så å reise bort en uke i fellesferien. Denne gangen er vi muligens flere som skal reise (4, men separate leiligheter) og vi ønsker å reise 2 uker, også denne gangen i fellesferien.

Jeg har ikke lyst til å utsette bestillingen til siste liten denne gangen, så når lønner det seg da å bestille tur? Tenker mest på Hellas, eller om mulig Kroatia.

Pris- og "kvalitets"messig, når lønner det seg å bestille sydenturen? Jeg har hørt at det er billigere i noen måneder, og at det også er billigere en dag i uken? Vanskelig å google så hvis dere har noen råd så del gjerne. Makspris pr. person ligger på 7000, men kunne godt tenkt oss noe til rundt 5500...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

De billigste turene er nok solgt allerede, siden charterselskapene legger ut sommerturene lenge før jul. Og mange forhåndsbestiller før turene legges ut også. Pleier å se på det som et svangerskap, vi, altså bestiller vi ca. 9 mnd. før avreise (såfremt vi skal reise i skolens ferie). Så her er det vel bare: løp og kjøp. Ellers blir det gjerne billigere å sette sammen turen selv med rutefly+hotell/feriehus. Hvis du går inn på finn.no og velger pakkereiser, så kan du legge inn dine kriterier (land, dato osv.), så får du en sammenligning av ALLE selskapene. Raskt og enkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...