Torine Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Er det flere av dere som ser på fakta på lørdag nå? Kjenner jeg blir provosert over at menn på 60 år ikke forstår at de utnytter jenter i nød/fattigdom.
Gjest NewMonkey Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Ja, jeg syns det er ekkelt at så mange menn syns det er OK å utnytte damer i nød. Men som vi så så var jo disse mennene det vi kaller "Tapere" her i Norge da. Han ene kunne jo ikke dra tilbake til Norge fordi han skyldte så mye penger i barnebidrag. Han vil ikke betale for barna sine i Norge også drar han til Thailand og kjøper seg en ny familie...For en fantastisk mann Jeg ble kvalm av hele programmet
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Han er forresten død nå... sjekk http://www.suthasinee.org/Norsk.html
Gjest NewMonkey Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jaja, da trenger han ikke å bekymre seg over barnebidrag da...
Torine Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 Han homofile mannen på noen og 20 som var sammen med en norsk mann på 60-70. Han var ikke helt sikker på om han var ute etter pengene, men levde lykklig i håpet. Hjelpe meg da mann!!!
Gjest svigerinna Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Menn i et nøtteskall. Usj og æsj. Nei, det er ikke menn i et nøtteskall, dette gjelder kun enkelte menn. Jeg har naboer hvor damen er fra Thailand og de er gift med skikkelige norske menn. Min bror er gift med ei jente derfra og de har det bra sammen, det er ikke mange årene mellom dem. Men jeg har også erfart de forholdene som bekrefter de fordommene som florerer. Så bildet er mer variert enn enkelte ønsker å tenke seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå