Gå til innhold

Hvor klar er du for en ny kjæreste egentlig? Litt eller mye?

Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Camila

Du er veldig aktiv Kjetil! Hehe! Bare positivt det :) Tilbake til spørsmålet ditt, med tanke på at jeg bare er 18 år, så har jeg ikke noe i mot å være singel, men jeg lengter etter en jeg gleder meg til å se meg og tilbake. Dele tanker og meninger med, en som vil kose med og er trofast. Men problemet mitt er at jeg har angst, jeg klarer ikke å binde meg, blir bare kvalm, trøtt og sliten å tenke på det. Får dårlig samvittighet vær gang vi skal prate om neste steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig spørsmål. Om en er desperat og virkelig gjør alt for å få en kjæreste, eller tar til takke med den første og beste som dukker opp så er man kanskje ikke singel så lenge.

Personlig har jeg mer tro på det å ikke være på jakt, og så se hva som skjer. Da vet man jo aldri hvor lenge man forblir singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig aktiv Kjetil! Hehe! Bare positivt det :) Tilbake til spørsmålet ditt, med tanke på at jeg bare er 18 år, så har jeg ikke noe i mot å være singel, men jeg lengter etter en jeg gleder meg til å se meg og tilbake. Dele tanker og meninger med, en som vil kose med og er trofast. Men problemet mitt er at jeg har angst, jeg klarer ikke å binde meg, blir bare kvalm, trøtt og sliten å tenke på det. Får dårlig samvittighet vær gang vi skal prate om neste steg.

Det var veldig trist å høre, Camilla! Jeg håper virkelig at følelseslivet ditt kan gå seg til litt etterhvert, slik at du ikke lenger vil ha disse vanskelige tankene inne i deg, vet du! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har det godt og vet at jeg er veldig heldig.

Har vært sammen i 12 år nå og er fortsatt in love.

Håper du snart finner kjærlgheten du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg mer tro på det å ikke være på jakt, og så se hva som skjer. Da vet man jo aldri hvor lenge man forblir singel.

Støttes!

Som sagt av mange, nice guys finish last...

*smører seg med nok et lag tålmodighet* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jeg har det godt og vet at jeg er veldig heldig.

Har vært sammen i 12 år nå og er fortsatt in love.

Håper du snart finner kjærlgheten du og!

På tross av hva mange her inne later til å tro så ser jeg faktisk ikke etter den en gang, men det får nå være din og min lille hemmelighet, tenker nå jeg... :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dønn klar, men etter 25 forskjellige dates har jeg fremdeles ikke funnet noe som jeg tror vil fungere i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Er singeldagene snart forbi? :-)

Jeg er klar for kjæreste, og har en aktuell kandidat i kikkerten :)

Håper bare han er klar, også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for kjæreste, og har en aktuell kandidat i kikkerten :)

Håper bare han er klar, også....

Lykke til til deg, vet du!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

skal på date veldig snart igjen, og er døøødsnervøs, siden jeg ikke er vant til dette datingopplegget. Men hvis det klaffer, så blir det kanskje type på meg dette året, og det er virkelig ikke til å fatte! Jeg går rundt med sommerfugler i magen om dagen, og det er både jævlig og helt fantastisk. jeg trives som singel, men er likevel ganske klar for et forhold! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på date veldig snart igjen, og er døøødsnervøs, siden jeg ikke er vant til dette datingopplegget. Men hvis det klaffer, så blir det kanskje type på meg dette året, og det er virkelig ikke til å fatte! Jeg går rundt med sommerfugler i magen om dagen, og det er både jævlig og helt fantastisk. jeg trives som singel, men er likevel ganske klar for et forhold! :jepp:

Da håper jeg for din skyld at det vil gå akkurat slik som du selv håper på, vet du! :-))

Lykke til så innmari kjempemye! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å tenke tanken på at jeg snart er klar for ny kjæreste! Og det kjennes GODT! :)

Ja, det er alltid en god følelse når hjertet har tømt seg helt og er blitt klar for å bli fylt opp på nytt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sant! Og godt å vite at jeg snart er der, selv om det har tatt sin tid! :)

Kjempefornuftig av deg å bruke den tiden det tok, fremfor å prøve å erstatte hva det allerede var fyllt av.... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig glad for at jeg ikke gikk ut å fant meg en rebound med en gang i hvertfall.=) Det får ta den tiden det tar. Og når/hvis det dukker opp en, vil jeg hvertfall være klar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for utenomsnakk og slengbemerkninger. Vær så snill og hold dere til tema.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...