Gjest Emera Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 God sex for meg forutsetter 1. Kommunikasjon 2. Kommunikasjon 3. Kommunikasjon 4. Åpenhet og lekenhet 5. Respekt for hverandres grenser.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Det kan jo være så mye... :-)) Den som utøves av kjærlighet
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Det kan jo være så mye... :-)) Eh, det kan det. Har du noen spesielle preferanser kanskje?
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2010 Eh, det kan det. Har du noen spesielle preferanser kanskje? Jeg svarer ikke gjester.
Gjest Gjest_julie_* Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 skikkelig god sex er den sexen som er litt spontan og ikke bare a4 sex liksom.. med a4 mener jeg da sex som du gjerne vet hva som skjer fra begynnelse til slutt liker godt når noe uventet skjer gjerne ett godt langt forspill og bare leke og pirre hverandre opp til begge ikke klarer og holde seg
zubimaru Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Jeg svarer ikke gjester. Haha, den likte jeg! Men for å svare på spørsmålet ditt: Virkelig god sex fins bare med den man elsker. Det er min personlige mening.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 ORGASME! Særlig kombinert G-punkt! MED hår!
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2010 ORGASME! Særlig kombinert G-punkt! MED hår! Hehheheheeeeee... ;-))
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2010 Haha, den likte jeg! Men for å svare på spørsmålet ditt: Virkelig god sex fins bare med den man elsker. Det er min personlige mening. Ja, en virkelig god og herlig elskov er 1000 ganger bedre enn bare sex! :-))
zubimaru Skrevet 2. januar 2010 #13 Skrevet 2. januar 2010 Ja, en virkelig god og herlig elskov er 1000 ganger bedre enn bare sex! :-)) Absolutt! Så hyggelig å se at vi er enige om en ting!
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2010 Absolutt! Så hyggelig å se at vi er enige om en ting! Ja, ikke sant...!!!!!!...!!! ;-)))) :-)))
Gjest Skya Skrevet 3. januar 2010 #15 Skrevet 3. januar 2010 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Gjest Shivas Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Virkelig god sex for meg er den intense, rolige og dype typen - med innslag av villskap. Blikkontakt og kommunikasjon må til, og litt humor gjør heller ingenting. Minus anal! Blir bare helt utslitt av heseblesende, atletisk sex, hvor menn skal kjøre gjennom hele stillingsreportuaret i èn seanse, og helst vise hva de ellers også er gode for. Det verste er menn som er musestille og ikke på noen måte gir uttrykk for nytelse - bare innbitt jobbing. Puh! Ellers er jeg jammen ikke sikker på om den beste sexen er den man har i faste forhold, gitt. Ofte blir godfølelsene 'forurenset' av hverdagslig tjafs og irritasjon, uenigheter, sårede følelser osv. osv. Når jeg skal erindre mine beste sexopplevelser, er disse uten unntak med menn som jeg har hatt gjentatte ONS med, hvis det går an å si det på den måten. Egentlig burde det jo vært i begynnelsen av faste forhold, når man er forelsket og skikkelig 'fyra'. Men nei; da har jeg gjerne vært usikker, litt flau og sjenert og redd for ikke å være bra nok. For mye som har stått på spill, liksom. Og muligens for høye forventninger. Kjærlighet er nok for meg ikke nødvendigvis en betingelse for god sex, det må jeg bare erkjenne. Men sterk seksuell kjemi må være tilstede i utgangspunktet, og da blir jeg jo også gjerne litt betatt i det minste. Kanskje jeg ikke er helt god i nøtta?
Gjest Jannike Skrevet 22. januar 2010 #17 Skrevet 22. januar 2010 Det varierer veldig. Het "elskov" ibland, men nå ett orntli hardt knull, som varer leeeenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå