-littleme- Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Gutter, hva gjør at dere legger merke til en jente/dame/kvinne på gata/pub osv?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 I'm a leg guy, så et par pene, sommerbrune bein er tingen
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 På litt avstand: Lekre bein er alltid bankers På nært hold: Blikk, smil og duft
Gjest M30 Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 En fin kropp og et pent ansikt selvsagt, men det er ikke sikkert det fanger oppmerksomheten min så lenge tross alt. Om hun i tillegg ser meg i øynene og smiler blir jeg derimot ekstra oppmerksom på henne og går muligens bort, f eks på et utested hvor det kanskje er mange pene jenter.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 I`am an ass man! Flott rumpe så er jeg solgt,ikke en sånn skinny ass,det må være en med former
Rodenback Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 The eyes, the mouth, the walk, the moves, the experience
Gjest johnny Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 Gutter, hva gjør at dere legger merke til en jente/dame/kvinne på gata/pub osv? At hun smiler, virker tilgjengelig, byr på seg selv.
Holar Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 På avstand, rompa. Men det som får meg interessert, er øynene.
Gjest gutt26 Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 det første jeg ser etter er ansiktet, så rumpa. hvis jeg liker ansiktet, vil jeg se rumpa...hvis jeg ser en rumpe jeg liker, så håper jeg på at jeg liker ansiktet.
K.A. Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Selv ser jeg mest på ansiktet. Om jeg liker ansiktet lar jeg mer enn gjerne blikket vandre nedover. Om jeg synes hun er attraktiv er jeg åpen for flørting. Men det skjer da også at jeg finner henne attraktiv først etter å ha snakket med henne. En gang ble ei jente plutselig pen da jeg fant ut at hun egentlig var svensk.
philosophicus Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Blir lett sjarmert av sjenerte jenter med snille smil og øyne. De jeg først legger merke til er derimot de brautende, ekle menneskene med dårlig selvtillit, dessverre.
Gjest mann 24 Skrevet 6. januar 2010 #13 Skrevet 6. januar 2010 En jente som ser veltrent ut, og som har en sexy stram rumpe får alltid min oppmerksomhet!
Gjest NN Skrevet 6. januar 2010 #14 Skrevet 6. januar 2010 det første jeg ser etter er ansiktet, så rumpa. hvis jeg liker ansiktet, vil jeg se rumpa...hvis jeg ser en rumpe jeg liker, så håper jeg på at jeg liker ansiktet. What he said!!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2010 #15 Skrevet 6. januar 2010 Smil og blikk. De fleste damer vet dessverre ikke hvor tiltrekkende et smil er.
Gjest Knall73 Skrevet 7. januar 2010 #16 Skrevet 7. januar 2010 Gutter, hva gjør at dere legger merke til en jente/dame/kvinne på gata/pub osv? Om hun er kåt, har lyst på sex. Da er utseendet ikke så viktig. Det heter vel utstråling.
Gjest Gjest_Tore_* Skrevet 9. januar 2010 #17 Skrevet 9. januar 2010 Gutter, hva gjør at dere legger merke til en jente/dame/kvinne på gata/pub osv? Former, antrekk og opptreden får menn til å gi sin oppmerksomhet. Superkorte skjørt, korte trange topper og mye bar hud har jeg sett at mange jenter bruker.. Men jeg må si at jeg mister egentlig litt respekten for en så utagerende bekledning, så om de damene inne i slike klær er aldrig så deilige, så får jeg følelsen av at dem bare er overfladiske breafere som ikke har den selvrespekten jeg syns er sexeh hos en dame =) Den gylne mellomveien er at damer kler seg noenlunde pent, med klær som avslører litt former og litt hud. Ikke bikinistørrelse skjørt og bh
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2010 #18 Skrevet 9. januar 2010 På langt hold: puppene. På nært hold: puppene. Personlighetsmessig: puppene.
Gjest Gjest1 Skrevet 9. januar 2010 #19 Skrevet 9. januar 2010 Ansikt, kropp generelt, samt blikk og utstråling og slikt.
Gjest Gjest_tullip_* Skrevet 10. januar 2010 #20 Skrevet 10. januar 2010 Om hun går ut for å røyke. bli m ut og ta en sigg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå