Gå til innhold

Spørsmål til gutta

-littleme-

Anbefalte innlegg

Gutter, hva gjør at dere legger merke til en jente/dame/kvinne på gata/pub osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal litt til... Jeg verdsetter en viss form for "Individualitet" i valg av klesdrakt, men for at jeg virkelig skal legge merke til noen er jeg nødt til å snakke med dem først, eller de er nødt til å snakke med meg, ettersom jeg er sykelig sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du mener "legger merke til" som at man f.eks. snur seg, vil påstå at det er utelukkende holdning og utstråling hos jenta. Mulig klesvalg har noe å si, men det er uansett bare noe som forsterker holdningen eller utstrålingen vil jeg si.

Sånt som pupper, hår, rumpe, sko etc. er ikke det jeg først legger merke til, men jeg blir kanskje oppmerksom på det etter at hun er "lagt merke til"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger mye mer merke til en kvinne som viser at hun har en godt utviklet evne til medfølelse og empati til sine medmennesker heller enn at hun strutter seg i utelivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger mye mer merke til en kvinne som viser at hun har en godt utviklet evne til medfølelse og empati til sine medmennesker heller enn at hun strutter seg i utelivet.

Hvordan greier du ut å finne ut det ved et enkelt møte på et sted som TS beskriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Slank, naturlig og smiler. En heftig utringning går heller ikke upåaktet hen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan greier du ut å finne ut det ved et enkelt møte på et sted som TS beskriver?

Ved å lytte til hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiiiiil!

Seriøst, legger gjerne merke til ei pen jente med surt ansikt men gidder jeg aldri å hilse. Smilende og glad jente kan det godt hende jeg hilser på og slår av en prat med bare for å bli litt bedre kjent fordi jeg FAKTISK kan være interessert i å ha henne som venn og ikke bare ONS.

Det sagt så er jeg veldig observant på alle måter! Men gidder ikke å se på klærne til noen hvis jeg ikke faktisk har en interesse av å snakke med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiiiiil!

Seriøst, legger gjerne merke til ei pen jente med surt ansikt men gidder jeg aldri å hilse. Smilende og glad jente kan det godt hende jeg hilser på og slår av en prat med bare for å bli litt bedre kjent fordi jeg FAKTISK kan være interessert i å ha henne som venn og ikke bare ONS.

Det sagt så er jeg veldig observant på alle måter! Men gidder ikke å se på klærne til noen hvis jeg ikke faktisk har en interesse av å snakke med dem

Og når det kommer til turn off nummer 1:

OVERSMINKET! Det skal nesten null sminke til for å se bra ut, gjelder bare å skjule de verste skavankene

Piss off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kristin_*

hehe herregud du tar jo aldri pause engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg begynt å mase om empati å følelser på ei jente jeg akkurat hadde møtt på byen tror jeg hu hadde stukket ganske fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg begynt å mase om empati å følelser på ei jente jeg akkurat hadde møtt på byen tror jeg hu hadde stukket ganske fort ;)

Og om han hadde gjort det i ei gruppe hadde han blitt blåst ut med hue først, noe som også hadde skjedd hvis vi hadde en god metode her på forumet. Men det er vel helst derfor stakkar'n er her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Buster_*

Bekreftelseskode: "hei" -på deg

Jeg ser på 1 rumpen/hoften 2 slank 3 ansikt 4 hår 5 pupper..... i den rekkefølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må være sjarmerende, d.v.s. IKKE de som rett og slett ser ut som om de er overfladiske/oversminkede og har et surt uttrykk som V. Beckham.

Smil, velstelt og varm.

Vel passert så gis det et kjapt blikk for å sjekke bakenden, yup!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jepp ;)

Ikke tid og sted for dette der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank, naturlig og smiler. En heftig utringning går heller ikke upåaktet hen.

Bekreftelseskode: "hei" -på deg

Jeg ser på 1 rumpen/hoften 2 slank 3 ansikt 4 hår 5 pupper..... i den rekkefølgen.

Enig i dette. For meg er det:

1) Tynn

2) Tynn

3) Tynn

For å være helt ærlig, så takler jeg egentlig ikke masse pupper, lår og rumpe. Slankhet/tynnhet er nok det viktigste når jeg vurderer jenter. Tror nok alle menn er enige med meg i det. Selv er jeg litt kort og lubben, men heldigvis så tenner massevis av jenter på det. Men så har jeg også en fin personlighet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Enig i dette. For meg er det:

1) Tynn

2) Tynn

3) Tynn

For å være helt ærlig, så takler jeg egentlig ikke masse pupper, lår og rumpe. Slankhet/tynnhet er nok det viktigste når jeg vurderer jenter. Tror nok alle menn er enige med meg i det. Selv er jeg litt kort og lubben, men heldigvis så tenner massevis av jenter på det. Men så har jeg også en fin personlighet. ;)

Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...