kaprifolen Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Har fått meg ny telefon idag, en touch-sak fra Samsung, med navn Galaxy Spica. Skjønner ikke en dritt, stort sett.... Klarer å ringe, skrive meldinger, og ta bilder med et kamera som LANGT FRA tilsvarer det selgeren beskrev. Stort sett bedritne, utbrente bilder. MEN, anyway... Telefonen min finner ikke server når jeg f.eks prøver å gå inn på facebook. Noen som vet hva det kan være, og hvordan jeg fikser det?
feuerstein Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Har du lastet ned innstillinger for wap og mms?
kaprifolen Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Har du lastet ned innstillinger for wap og mms? Ja, eller... Den fant MMS-oppsettet automatisk, mens wap-oppsettet måtte jeg sette opp manuellt. Telefonen min er så ny at det ikke lå noe automatisk oppsett for den på nettet. Jeg kommer inn på nett, og på facebook osv, men når jeg skal gå inn via direktelinken til e-posten min, så finner den ikke "trygg server". Har kjøpt en Samsung Galaxy Spica, et monster av en telefon med tusenvis av innstillinger jeg ikke aner hvordan jeg skal bruke, og mangler flere basis-innstillinger jeg virkelig savner... Akkurat nå føler jeg meg litt lurt av selger, da jeg ville ha en Nokia N97, men var i tvil, siden den var så dyr. "Eneste forskjellen er bedre skjerm på Samsungen". Jaaaaa... Og et bedritent kamera uten blitz og deksel, og man trenger kart og kompass for å finne ut av ting. Føler at jeg har bedt om en pc og blitt solgt en mac uten å bli forklart den store, praktiske forskjellen. PUH! Det var utblåsningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå