Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting, det er en gutt jeg har kjent i et halvt år ca, vi er passe gode venner og har snakket endel sammen både på skolen og på fritiden. Vi møtes ofte ute på byen også hvor vi danser endel og bare har det gøy. Vi har endel felles venner og jeg har egentlig ikke hatt noen følelser for han bortsett fra at jeg ser på han som en venn liksom. Men rett før jul var vi på en fest sammen og vi bare danset og hadde det gøy også kysset han meg. Jeg prøvde først å lure meg vekk siden jeg var redd det kommer til å skape litt dårlig stemning mellom oss liksom, men har var veldig på meg og det endte jo til slutt med at det ble endel klining og det var liksom oss to hele kvelden da. Så jeg lurer på om han mulingens kan være interessert i meg eller om han bare var interessert i klinings akkurat den kvelden? Har ikke snakket med han siden den kvelden siden han har vært i utlandet hele ferien og han har ikke kommet hjem enda.. Vi kommer garantert til å møtes til uka når skolen begynner og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal oppføre meg da, burde jeg bare vente å se hvordan han oppfører seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest annen mann
Skrevet

Uansett hva han sier ligger det noe bak. Det mener jeg bestemt. Fylla har ikke skylda. Jo faktisk. Den har skylda for at ærligheten kommer fram!

Kanskje han har vansker med å vise følelser. Dette kysset kan være helt på grensen av hva han kan vise på dette tidspunkt. Kjør på!

Skrevet

Så du tror at han er interessert? Hva mener du med at kysset kan være helt på grensen av hva han kan vise på dette tidspunkt, egentlig? Hehe. En ting jeg syns er litt rart om han ikke er interessert er jo at vi er venner + at vi har mange felles venner og kommer til å omgås endel i framtiden også, så føler han burde ha ment noe med det, men man vet jo egentlig aldri..

Gjest annen mann (Men fortsatt den sam
Skrevet

Det jeg mente med grense er: At han er interessert, men sliter med å vise det. Jeg har også samme problem. Å like en person som tilhører gjengen direkte eller indirekte kan være vanskelig.

Kanskje han liker deg veldig godt, men ikke tør å ta sjansen på at alt skal bli kleint i vennegjengen. Han kysser deg og håper på at du skal vise tilbake hva du mener. Hvis du ikke trekker deg unna men kysser tilbake forstår han kanskje at det er håp og vil gå videre derfra.

Er ikke alle som er playere og bruker The Game hele tiden.

Overnevnte tekst er bassert på meg selv som definitivt ikke gamer. HATER gamere.

Lykke til!

Skrevet

Okei, takk for svar! Hehe, ja jeg er også redd for at det skulle bli litt kleint men jeg bare ser hvordan han oppfører seg når jeg møter på han igjen. Man merker jo fort hvordan stemningen mellom oss er da.. Jeg kysset jo han tilbake, så jeg var jo ikke akkurat avvisende, men han spurte meg om jeg var flau over han. Hva kan han ha ment med det?? Jeg har heller ikke noe til overs for gamere, tror ikke han er så veldig gamer akkurat, men det vet jeg jo ikke helt sikkert!

Skrevet

Det er veldig vanlig å kline med folk på fest uten at det ligger noe mer bak. Jeg klinte med forskjellige folk på hver eneste fest på videregående, inkludert mine nærmeste venner av begge kjønn. Det var bare klining, og det var aldri noe tema utenom festene.

Skrevet

Ja, det hender jo ofte det. Hehe, men jeg snakket nettopp med han og han sa at vi burde finne på noe snart så har en liten følelse at han er interessert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...