Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg ny PC som ikke skal være så alt for dyr. Klarer meg lenge med helt vanlig HD og prosessor. Skal bare skrive litt, legge inn digitale bilder, og surfe. Ikke planer om å ha store spill og sånne ting.

Vil ha med CD-brenner og DVD-spiller, og har lyst på flatskjerm.

Er det noen som vet hvor jeg gjør det beste kjøpet?

Har også lyst til å få lagt inn bredbånd nå, hvem er best på pris inkl etablering?

Hpåer på kjappe svar, jeg vil på nett hjemme også!!

:Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. www.dell.no

De har vanligvis bra tilbud på PC+flatskjerm :) Der kan du selv velge hva du vil ha og ikke vil ha.

www.telepriser.no forteller deg hva som er billigst for deg osv.

Jeg liker NGT, men de har elendig kundeservice. Kvalito har også billige ADSL-linjer!

Skrevet

Dell er et godt tips til sted å kjøpe pc. Ellers vil jeg også anbefale NextGenTel dersom du kan få de der du bor. De satte nettopp opp hastigheten på linjene sine også (uten å endre prisen). Har ikke noe negativt å si om kundebehandlingen deres. I tillegg er de så smarte at hvis man en gang glemmer å betale en regning så sender de deg en påminnelse på mail før de sender ut en purring. Det synes jeg er smart for jeg har faktisk klart å glemme det 2 ganger! (Også jeg som aldri glemmer sånt ellers!) :oops:

Skrevet
Har ikke noe negativt å si om kundebehandlingen deres. I tillegg er de så smarte at hvis man en gang glemmer å betale en regning så sender de deg en påminnelse på mail før de sender ut en purring. Det synes jeg er smart for jeg har faktisk klart å glemme det 2 ganger!  (Også jeg som aldri glemmer sånt ellers!) :oops:

NGT har faktisk fått negativ omtale i media mtp kundeservice. Det er VANSKELIG å få tak i dem via tlf.

For å si det slik. Vi skulle få linje fra dem igjen etter flytting i uke26. FIRE ganger purret vi på den.. og alle gangene fikk vi beskjed om "Vi har registrert flytting til blablaadresse." Problemet var bare at vi ba ikke om å flytte abb. vi ba om nytt. Og adressen de hadde registret, var vår gamle. Etter mye tull fra dems side, gav vi opp og ba dem fjerne oss som kunde. Dagen etter fikk vi mail fra dem om at de hadde registrert flytting til vår gamle adresse igjen :ler: .

MEN! Ellers er det ingenting å si på NGT. LInjene er stabile og billige.

Skrevet

Her er faktisk det absolutt motsatte, nemlig kjempeskryt av NGT, klippet fra lokalavisa mi:

NGT i Moss Avis

De klarer faktisk å gjøre en god jobb og.

Personlig har jeg både gode og dårlige erfaringer med NGTs kunderservice.

Skrevet
Klager på NextGenTel

Jeg skryter titt og ofte av NextGenTel. Det skal jeg ikke gjøre denne gangen. For i den siste måneden eller to har det haglet i postkassen min med klager på selskapets kundebehandling.

http://www.itavisen.no/art/1301637.html

Skrevet

Kundeservice hos NGT er ikke så god, men linje og pris er helt utrolig bra. har NGT selv og er kjempefornøyd og vi tok nesten aldri kontakt med kundeservice fordi til nå har vi ikke noen problemer med linjen..

Men har flere historier fra flere venner om NGT som ikke høres lovende..

En kamerat bestilte ny abb og fikk et dato (NGT sverget at han skulle få åpnet inet den perioden) og han sa opp Telenor ADSL, men han måtte vente 2 mnd og klagde flere ganger.. Resultatet : han fikk 8 mbit gratis i en mnd og nøt det helt fullt :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for gode innlegg om bredbånd.

Er det noen andre steder enn Dell dere ville anbefalt når det gjelder kjøp av PC, eller er det det som er det beste alternativet?

Hoppe :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen som har tips når det gjelder PC??

Gjest Også gjest
Skrevet

Joda, jeg kan godt anbefale web-butikken Komplett Data (http://www.komplett.no). Prisene er bra; de ligger stort sett et bra stykke under Dell. Man har også stor frihet til å velge hva som skal stå i maskinen; man kan faktisk få maskinen bygget etter egne spesifikasjoner om man vil.

Det eneste jeg har vært litt irritert på ang. Komplett, er at de ikke alltid tar hensyn til støynivået når velger ut komponenter som de lager ferdigbygde PC'er av. Et par ganger har de levert maskiner som har støyet som et middels ventilasjonsanlegg, og det er faktisk helt unødvendig.

Prisforskjellen mellom en bråke-PC med skranglekabinett + vifte som høres i sju prestegjeld, og en stillegående maskin, er ikke mer enn 200-300 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...