-littleme- Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 (endret) For ikke så lenge siden leste jeg om en produktserie som heter Faith In Nature i Norsk Ukeblad eller Allers (husker ikke hvilket) da jeg var hos bestemoren min. Denne serien består av naturlige/organiske produkter for hår, hud osv. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe disse her i Norge? Eller må man handle på nett? Endret 2. januar 2010 av -littleme-
pittie Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 http://www.onlyorganic.no/showbrand.php?br...h%20in%20Nature
Gjest Gjest_Inger_* Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 For ikke så lenge siden leste jeg om en produktserie som heter Faith In Nature i Norsk Ukeblad eller Allers (husker ikke hvilket) da jeg var hos bestemoren min. Denne serien består av naturlige/organiske produkter for hår, hud osv. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe disse her i Norge? Eller må man handle på nett?
Gjest Gjest_Nikki_* Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Faith in Nature produktene fås på flere nettsteder, hudpleiesalonger og på noen apotek. I Oslo kan du bl.a. kjøpe de på Fyrstikktorget Apotek. Importøren heter LaColle de har oversikt over forhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå