Gå til innhold

Si meg; Synger du høyt og klart og hemningsløst i dusjen..?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Og treffer du tonene pitch on, eller er du en réell plage for naboene??? :-)

Endret av Kjetil S.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare når jeg er alene hjemme :fnise: Resten av familien skal få slippe å høre på syngingen min. Det er noen meter mellom husene her, så naboen hører ingen ting (heldigvis).

Gjest synger'n
Skrevet

Vi kan heldigvis si at jeg er den typen som synger omtrent like vakkert som artistene -i hodet mitt vel og merke :fnise:

Jeg fikk fri fra musikktimene på skolen, siden jeg ikke klarte å treffe tonene og sang så falskt :fnise:

Skrevet
Bare når jeg er alene hjemme :fnise: Resten av familien skal få slippe å høre på syngingen min. Det er noen meter mellom husene her, så naboen hører ingen ting (heldigvis).

(heldigvis), vet du!! :-))

Veldig bra sagt!!! :-))))

Skrevet

Ja jeg synger litt i dusjen, men der jeg virkelig utfolder meg er i bilen! :digge:

Gjest Invicta
Skrevet

Synger ikke i dusjen, men i bilen slipper jeg meg løs. Innbiller meg at jeg synger ganske ok ;-)

Gjest witness93
Skrevet

Hvis jeg er alene hjemme synger jeg masse, finner fram karoke videoer på youtube å braker løs, haha.. Nynner for meg selv, om det er noen i huset, kan liksom ikke la være må synge!

synes også selv at jeg er regne stjernen, men bikkjene glor alltid rart på meg når jeg synger så vet ikke helt jeg :skratte:

Skrevet
Hvis jeg er alene hjemme synger jeg masse, finner fram karoke videoer på youtube å braker løs, haha.. Nynner for meg selv, om det er noen i huset, kan liksom ikke la være må synge!

synes også selv at jeg er regne stjernen, men bikkjene glor alltid rart på meg når jeg synger så vet ikke helt jeg :skratte:

HAhhahahaaaa!!! Godt svart!!! ;-)))

Skrevet
Synger ikke i dusjen, men i bilen slipper jeg meg løs. Innbiller meg at jeg synger ganske ok ;-)

*har mikrofon* :-))

Skrevet

Jeg synger aldri i dusjen, men hadde jeg gjort det ville jeg vært en plage for naboene. :sjenert:

Skrevet

Jeg synger i dusjen. Men jeg eier ikke sangstemme, så det er også eneste plassen jeg synger, med mindre jeg er alene hjemme da :P

Skrevet

nei, men lukker døra på dataromet, setter i headset på pc'n og jomer løs via iTunes...Eller venter til alle er borte.

Gjest megvel
Skrevet

Det hender jeg synger i dusjen, men aldri på morraen f.eks. Heller ikke om sambo er hjemme. Hadde jeg hatt bil hadde jeg garantert sunget der.

Er forresten moro å se på alle som kjører forbi og synger. ;)

Skrevet

Jeg synger aldir i dusjen, men i bilen, da er jeg i mitt ess. :fnise: Har nesten 45 minutter i bil til jobb, én vei, så jeg får god tid til å synge så høyt jeg bare kan. :flau:

Gjest *smak*
Skrevet

Jeg synger både i dusjen og hjemme hos meg selv. Sitter å tror at man synger så fint når man har headsettet på, men samboeren min sa i en vennlig tone: Treffer du ikke de høyeste tonene? Da skjønte jeg at det nok ikke hørtes så fint ut som jeg trodde.. :hoho: Synes det er kjekt at jeg tørr synge når samboeren er til stede og ikke bare i det skjulte...

Skrevet

Har en times kjøring hver vei til studiestedet, og synger ofte for full hals hele kjøreturen. Når jeg først starter å synge klarer jeg ikke å slutte før jeg må ut av bilen og ut blant folk igjen. :fnise:

Skrevet

Bilsynger her også. Synger aldri i dusjen.

Lurer litt på hva andre tenker når de ser meg sitte i den lille bilen min å synge for full hals.

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Synger aldri i dusjen, men gauler alltid med når iTunes står på. Jeg synger alt på fra Rihanna til Bach, så kvaliteten er svingende :sjenert:

Endret av Emmanuelle
Skrevet

Om jeg har en sang på hjernen så synger jeg dagen lang "Why I don't cry when my dog runs away,I don't get angry at the bills I have to pay, don't get angry when my mom smokes pot, Hits the bottle and goes right to the rock, fuckin' and fightin', it's all the same, livin' with Louie dog's the only way to stay sane, let the lovin', let the lovin' come back to me" inkludert i dusjen.

Da da dada da dadaaa da da da dum dudidum dum da du dadadaaa

Ellers synger jeg alltid når jeg har på meg mp3spiller, in public too. (bare å hate meg om du har lyst)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg synger hvor som helst innen husets fire vegger (og i bilen) om jeg føler for det, ikke akkurat når jeg sitter på toalettet, da :fnise: .

Ellers husker jeg blant annet godt fra en del år tilbake da barna mine var relativt små. Jeg sang i kor, og det medfører mye øvelser hjemme. Det er fra et parti i "La Traviata". Violetta er dødssyk og minnes da hun traff Alfredo. Jeg husker ikke hele teksten nå, men det begynner sånn: Di quell' amor ..., som i mine barns versjon ble: Å kvæl a mor... :ler:

Endret av Belladonna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...