Livets datter Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 23 år gamle Michel har i løpet av få måneder klart å tigge seg til nye bryster. Les saken og se bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 er det nå jeg skal le. eller passer det bedre og gråte litt. folk gjøre jo mye rart, men dette er jo ikke ille egentlig da, men jeg kan jo være bare bittelitt oppgitt for det. blir liksom litt overrasket over alle ideene noen har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 28. august 2003 #3 Del Skrevet 28. august 2003 Hmmmm... tror du det hadde vært mulig å tigge seg til en leilighet på den måten? Jeg har nemlig veldig lyst på denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 28. august 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har nemlig veldig lyst på denne Åh, dæven! Den var berre lekker! *løper med hammer bort til sparegrisen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Slakter du sparegrisen din for meg? Du er bra snill, Livets datter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Hm. Er det slik det skal gjøres, altså. Jeg trenger blant annet molekylbyggesett og medisinsk engelskordbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. august 2003 #7 Del Skrevet 28. august 2003 Nå skal jeg spore tråden på riktig vei..... ....blir for dumt at noen skal "tigge" seg til nye pupper!!! Masse jeg vil ha, skal jeg begynne å tigge kanskje...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. august 2003 #8 Del Skrevet 28. august 2003 The world has gone maaad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. august 2003 #9 Del Skrevet 28. august 2003 *lage nettside slik at folk kan gi meg penger for at jeg skal få tatt litt fettsuging, litt kjønnsleppeoperasjon, litt silikon i leppene, litt tannoperasjon, litt fjerne-rynker-operasjon* Rett og slett for dumt...... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. august 2003 #10 Del Skrevet 28. august 2003 :o sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. august 2003 #11 Del Skrevet 28. august 2003 Det er jo de som gir fra seg pengene som er syke... (lurer på hva slags mennesker det er..??..) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 28. august 2003 #12 Del Skrevet 28. august 2003 ja ja, det var en måte å gjøre det på....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 28. august 2003 #13 Del Skrevet 28. august 2003 Da jeg så tittelen på tråden, så jeg øyeblikkelig for meg en dame med "tiggerkopp", der en plastikkkirurg gikk forbi og la to nye, flotte pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. august 2003 #14 Del Skrevet 28. august 2003 Ser nada, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. august 2003 #15 Del Skrevet 29. august 2003 Kanskje dette er måten og gjøre det på? Jeg ønsker meg nemlig ny sofa, ny go'stol, nytt kjøkkenbord, ny seng OG penger til lappen!! Uff nei.....tror jeg vil beholde det jeg har av verdighet, jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. august 2003 #16 Del Skrevet 29. august 2003 :o Airhead ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. august 2003 #17 Del Skrevet 29. august 2003 Syntes ikke hun hadde fått mye valuta for pengene. Hvis noen har lyst til å donere penger til vår prøverørs behandling så send meg en pm og jeg skal gi deg konto nr. vårt!! Ikke det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 29. august 2003 #18 Del Skrevet 29. august 2003 :resignerer: :resignerer enda mer: :kollapser i resignasjon: Innrømmer for første gang: Jenter kan virkelig være abnormt airy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. august 2003 #19 Del Skrevet 30. august 2003 Hmmmm... tror du det hadde vært mulig å tigge seg til en leilighet på den måten? Jeg har nemlig veldig lyst på denne hvorfor ikke prøve, du kan jo love å vise bilder av alle rommene når du har flyttet inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 30. august 2003 #20 Del Skrevet 30. august 2003 Hvis jeg legger ut bilde av tissen min, vil noen da ha sex med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå