Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hei! Har lastet ned super mario 3 nå, på nintendo wii. Men når jeg slår på spillet, er det uten lyd og uten at jeg får kontakt med wii remote'n.. Noen som har opplevd dette, og vet hvordan det kan fikses..?
Beauté Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Prøv å laste ned på nytt. Og husk å ha gode batterier i kontrollen. Hmm en annen ting: Sjekk alle ledningene/kablene før du evt laster ned på nytt, for det kan ha skjedd noe midt i nedlastingen der.
Zealuu Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Spesifiserer spillet på noe tidspunkt at det faktisk virker med en Wiimote? Jeg har ingen Virtual Console-spill som lar seg spille med Wiimote. Du trenger en GameCube-kontroll eller en Classic Controller for å spille nedlastede spill til Wii (VC).
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 De fleste spillene en laster ned fungerer med wii remote. Har selv lastet ned Super Mario Bros. og det fungerer utmerket. Har du prøvd å trykke på HOME knappen og ADD REMOTE ? Hadde litt problemer med det selv i begynnelsen. For å starte Super Mario Bros. må jeg trykke på + Håper du får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå