Gjest Fortapt Skrevet 2. januar 2010 #1 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei.. Jeg er en jente på 20 år som har vært singel en stund.Er så jævli lei, hvorofr er det så vanskelig å skaffe seg seg en type? Eller vil ingen ha meg? Eller er det ingen gutt der ute for meg? Eller her inne? Hjeeeeelp!!!! Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #2 Del Skrevet 2. januar 2010 Forslag - ikke vær altfor desperat. Det lønner seg aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #3 Del Skrevet 2. januar 2010 Forslag - ikke vær altfor desperat. Det lønner seg aldri. Ikke være for desperat.. Tror faktisk det er problemet.. Huff... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 2. januar 2010 #4 Del Skrevet 2. januar 2010 Slutt å lete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. januar 2010 #5 Del Skrevet 2. januar 2010 Sånn hadde jeg det også da jeg var 20, følte ingen ville ha meg! Men du må nesten fokusere på andre ting, ha det gøy, reis, hold deg aktiv så dukker HAN opp når du minst venter det. Vet det er en klisjè, men det er sant Det verste man kan gjør er å bli desperat og ta til takke med noen. Det må du ALDRI gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #6 Del Skrevet 2. januar 2010 du er 20 år...........!!!!! han kommer nok. 20 år!!!! du er bare barnet...!!! bruk tia til å leve litt...ellers ender du opp som 38åring med en mann som driter i deg, og du ANGRER på at du ikke levde singellivet...20 år!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 2. januar 2010 #7 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Lag en profil på en datingside og fortell rett ut i fra ditt eget hjerte om hvem du faktisk er og hva du virkelig ønsker og vil ha. :-) Se etter en mann med gode empatiske evner fremfor en tøffing. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 2. januar 2010 #8 Del Skrevet 2. januar 2010 Lag en profil på en datingside og fortell rett ut i fra ditt eget hjerte om hvem du faktisk er og hva du virkelig ønsker og vil ha. Ikke følg dette rådet - ta det med ro, lær deg å kjenne på singlelivet. Du er jo bare 20 år! Du har ett hav av tid og ett hav av fisk å ta av. Ingen grunn til å stresse... Og den rette kan du finne mange ganger. Joda, jeg er single jeg. Kanskje innimellom litt såkalt kosesjuk men det ordner seg som regel. Ett glass vin smaker uansett godt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 2. januar 2010 #9 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Bli glad i deg selv og livet ditt og lær å like å være alene. Desperasjon er greit når man er kvinne på over 35 og barnløs. Ellers er det som regel ikke lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 2. januar 2010 #10 Del Skrevet 2. januar 2010 Nyt livet som singel og ikke stress, enig med flere som har skrevet her. Du er så ung, kos deg og nyt tiden alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. januar 2010 #11 Del Skrevet 2. januar 2010 Desperasjon er greit når man er kvinne på over 35 og barnløs. Hvorfor skulle det være greit? Desperasjon er aldri fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 2. januar 2010 #12 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvorfor skulle det være greit? Desperasjon er aldri fornuftig. Fordi kvinner i den alderen har lite tid på seg, hvis de skal få barn - som har en far. Da trenger det ikke være lurt å ta ting som det kommer. Da kreves handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 3. januar 2010 #13 Del Skrevet 3. januar 2010 Mitt beste råd til deg, TS, er å bare slappe av og ta det med ro. Drømmemannen er kanskje rett rundt hjørnet Mens du venter på ham, kan du bare ha det gøy! Kan forsåvidt også gi deg noen praktiske råd. Vet ikke om du er typen som liker å gå ut og danse osv, men det er en veldig bra måte å møte folk på Ellers så er det jo mange som møter kjæresten sin gjennom felles venner, på jobb eller på skole. Det beste du kan gjøre er nok å være så sosial du bare kan, for da møter du naturlig nok flere nye mennesker og potensielle kjærester Generelt så tiltrekkes man jo av hyggelige, velstelte, smilende mennesker, så du får nesten bare prøve å smile mye og være litt utadvendt, selv om det kanskje er vanskelig iblant. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 3. januar 2010 #14 Del Skrevet 3. januar 2010 Hei.. Jeg er en jente på 20 år som har vært singel en stund.Er så jævli lei, hvorofr er det så vanskelig å skaffe seg seg en type? Eller vil ingen ha meg? Eller er det ingen gutt der ute for meg? Eller her inne? Hjeeeeelp!!!! Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Kjære deg. Du er 20 år. og dersperat?? Hallo. Da må du komme deg ut av dette forumet straks. Her sitter halvgamle desperate single folk som ødelegger menneskesynet til hverandre. Du er ung og SKALK være singel. Kos deg som ung og ubundet. Du har hele livet fremfor deg. Du har lov å prøve og feile. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 3. januar 2010 #15 Del Skrevet 3. januar 2010 Hvorfor skulle det være greit? Desperasjon er aldri fornuftig. Nå blir selv jeg forbanna. Skal du svare tråder får du jammen svare på temaet. Ikke hele tiden snu temaet. Har du egne problemer, start din egen tråd for fan!!! Vi er ganske lei deg nå, både tante og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. januar 2010 #16 Del Skrevet 3. januar 2010 Fordi kvinner i den alderen har lite tid på seg, hvis de skal få barn - som har en far. Da trenger det ikke være lurt å ta ting som det kommer. Da kreves handling. Det er aldri noe poeng i seg å få barn for enhver pris. Det er mer enn nok av mennesker i denne verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 3. januar 2010 #17 Del Skrevet 3. januar 2010 Nå blir selv jeg forbanna. Skal du svare tråder får du jammen svare på temaet. Ikke hele tiden snu temaet. Har du egne problemer, start din egen tråd for fan!!! Vi er ganske lei deg nå, både tante og jeg. Ja, du er en personlighet for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeLotta Skrevet 3. januar 2010 #18 Del Skrevet 3. januar 2010 Bli glad i deg selv og livet ditt og lær å like å være alene. Desperasjon er greit når man er kvinne på over 35 og barnløs. Ellers er det som regel ikke lurt. Er desperasjon lurt når man er 40, nyskilt og to unger da? Eller når man er 23, ett barn og livredd for å være single? Kanskje 43 år og nyskilt men ingen barn? Når passer det å være desperat? Det er aldri noe poeng i seg å få barn for enhver pris. Det er mer enn nok av mennesker i denne verden. Could not agree more. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diane Skrevet 4. januar 2010 #19 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei.. Jeg er en jente på 20 år som har vært singel en stund.Er så jævli lei, hvorofr er det så vanskelig å skaffe seg seg en type? Eller vil ingen ha meg? Eller er det ingen gutt der ute for meg? Eller her inne? Hjeeeeelp!!!! Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Som de andre påpeker; slutt å lete. Senk skuldrene, bruk tida sammen med venner, dyrk hobbyer du liker, så møter du drømmefyren etter hvert. Hvis du finner noen bare fordi du må ha noen, er det neppe den rette. Da er det lett å sette behovet for å ha noen høyere enn de unike kvalitetene til nettopp det mennesket. Vil derfor råde deg til å nyte livet som singel (det kan faktisk være greit med litt handlerom i vår alder), og ta ting som det kommer. Jeg vet at det er enkelt å si det, men det er faktisk det eneste rådet jeg kan gi. Hvis du ønsker å aktivt lete etter drømmeprinsen kan du for eksempel vurdere nettdating. Men da ville jeg blitt sikrere på meg selv, og at det ikke var behovet etter en eller annen, som drev meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2010 #20 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan jo ta initiativ selv hvis du møter en gutt du liker, mange sjenerte gutter som setter pris på slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå