LostInDesign Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Hva gjør man når man oppdager at en venninde er sjalu på deg ? Ikke bare litt sjalu, men den typen at hun vil være deg og leve livet ditt ! Jeg har alltid visst at hun har vært litt sjalu på utsende og sånn, for det har hun ikke lagt noe serlig sjul på (ikke at jeg er noe unormalt pen akkuratt). I senere tid har hun begynt å herme etter meg, og jeg føler at hun legger seg litt mye etter kjæresten min, selv om hun selv har stiftet familie. Da hun fikk julekort ble hun snurt og nevnte det ikke før lenge etter at hun syns det var fint. Men problemet var at det var for fint, finere enn det hun kunne fått til, sa hun. "Du gjør ingenting halvveis du, alt er så voldsomt flott med deg" Hva svarer man til sånt ? Unskyld ? Det er første gang hun får julekort av meg så dette er ikke akkurat noe som jeg gjør bevisst for at hun skal føle at jeg er bedre enn henne på noen måte. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få snakket med henne om dette, eller hvordan jeg skal gå frem, jeg kan jo ta feil..
addict Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 kanskje du er på feil kategori..? har ei venninne som har vært småsjalu pga at jeg er blitt gravid, men jeg kan ikke annet enn å overse det. en felles venninne har snakket til henne, dumt at min lykke som jeg gjerne vil dele og involvere dem i, skal bli dempet av hennes sjalusi.
LostInDesign Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Hvilken kategori skulle jeg vært i ?
Supramundane Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Hvis det ikke er et veldig stort problem hadde jeg prøvd å ignorere det en stund. Hvis hun ikke gir seg så ville jeg tatt litt avstand, rett og slett. (Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette er feil kategori? :klø: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå