Gå til innhold

Jeg tror de onanerer i badstuen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestbjørg
Skrevet

Min sønn og hans kamerat tar ofte badstu hos oss. Og jeg har en mistanke om at de onanerer der inne.

Bør jeg gjøre noe? De er 11 årr gamle.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet
Min sønn og hans kamerat tar ofte badstu hos oss. Og jeg har en mistanke om at de onanerer der inne.

Be de onanere ett annet sted.

Skrevet
Be de onanere ett annet sted.

Helt enig! Bare si det rett ut at det ikke er plassen for slikt. Ellers er det helt normalt at 11 år gamle gutter onanerer...

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor tror du at de onanerer der inne? :klø:

Skrevet

Hva er problemet?

Skrevet

Hvorfor skal man ikke kunne ta seg en håndjager i badstua?

• Liker 3
Skrevet

Er det noen god ide å onanere i badstuen? Jeg er jente, når jeg onanerer under dyna, så merker jeg at det blir ekstremt fort varmt på innsiden av meg på en måte. Hadde jeg onanert i ei badstu så tror jeg at jeg hadde tatt fyr for å være ærlig :klø:

Skrevet

vel, gutter søler jo..

• Liker 1
Skrevet
Er det noen god ide å onanere i badstuen? Jeg er jente, når jeg onanerer under dyna, så merker jeg at det blir ekstremt fort varmt på innsiden av meg på en måte. Hadde jeg onanert i ei badstu så tror jeg at jeg hadde tatt fyr for å være ærlig :klø:

Jeg synes heller mor burde ta en hygieneprat med guttungen. Uten at kompisen er tilstede, selvsagt. Og jeg forstår godt at mor ikke vil at de skal onanere i badstuen. De er stor sansynlighet for at de blir "ferska" av noen. Og slikt kan sitte ganske lenge, psykisk, hos en 11 åring...

Skrevet
Jeg synes heller mor burde ta en hygieneprat med guttungen. Uten at kompisen er tilstede, selvsagt. Og jeg forstår godt at mor ikke vil at de skal onanere i badstuen. De er stor sansynlighet for at de blir "ferska" av noen. Og slikt kan sitte ganske lenge, psykisk, hos en 11 åring...

Ja, det er jeg helt enig i. Men at de i det hele tatt klarer det i den høye tempen er jo.. utrolig. Men helt enig, her må det en prat til, så skånsomt som mulig! Ikke noe kjekt å bli ferska, det sitter igjen i mange år.

Gjest Gjestbjørg
Skrevet
Ja, det er jeg helt enig i. Men at de i det hele tatt klarer det i den høye tempen er jo.. utrolig. Men helt enig, her må det en prat til, så skånsomt som mulig! Ikke noe kjekt å bli ferska, det sitter igjen i mange år.

Nå er det ikke sæd jeg bekymrer meg for. Og det er ingen andre enn meg som kan ferske dem.

Skrevet
Nå er det ikke sæd jeg bekymrer meg for. Og det er ingen andre enn meg som kan ferske dem.

Hva er det da, er du redd han er homo?

Skrevet

Ligg unna.

Eneste negative jeg ser er alt det sølet. Hvis det ikke er et problem så burde du ligge unna og la de onanere i fred.

Aldri gjør noe som kan føre skam over dem.

Skrevet

Hadde ikke blitt begeistret om jeg fant kroppsvæsker i badstuen min, men bortsett fra det kan jeg ikke se at de gjør noe "galt". Tror ikke dette er noe du skal blande deg opp i jeg :)

• Liker 1
Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville gjort eller sagt noe. Jeg ser ikke noe problem med at de onanerer i badstua.

Skrevet

Det er vanlig at unge gutter prøver å onanere sammen, selv om de er heterofile. Ikke stress med det.

Gjest Gjestbjørg
Skrevet

Om han er homofil eller ikke betyr ikke noe. Jeg elsker han uansett.

Skrevet

Om ungene sitter der og spruter sæd utover benkene i badstua kan jeg ikke si annet enn at de er utrolig uhygieniske og respektløse!

Gjest Mann med samme tendenser som bar
Skrevet

Og så? Helt vanlig at unge gutter tar seg en ronk sammen. Gjorde det ofte som barn selv og er i dag 100% heterofil ;-).

Mann

Skrevet
Om han er homofil eller ikke betyr ikke noe. Jeg elsker han uansett.

Men hva er da problemet :klø:

La de holde på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...