Ana Skrevet 28. august 2003 #1 Del Skrevet 28. august 2003 Er det noen her inne som har erfaring med noen form for alternativ medisin, f.eks homeøpati e.l?? Har i lang tid hatt forskjellige plager som legene ikke kan finne ut av. Rygg/nakke problemer, hodepine, svimmelhet, håravfall, utslett, depresjon etc. Har tatt blodprøver hos legen, men de har ikke funnet ut noe. Derfor har jeg vurdert å prøve alternativ medisin, etter at noen pekte ut at det kunne være en sammenheng mellom disse symptomene, og derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har blitt behandlet med alternativ medisin? Kanskje dere kunne dele deres erfaringer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. august 2003 #2 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, bestill time hos Bjørn (husker ikke etternavnet). Han holder til i Strandgaten 201 ved Centrum Helsesenter.......55 23 40 70! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 28. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 28. august 2003 Ja, bestill time hos Bjørn (husker ikke etternavnet). Han holder til i Strandgaten 201 ved Centrum Helsesenter.......55 23 40 70! =) Ok, hva gjør han? Er det homeøpati eller hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 28. august 2003 #4 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har gode erfaringer med kinesiologi, men har hatt en annen problemstilling enn den du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 28. august 2003 #5 Del Skrevet 28. august 2003 Hei Ana! Ja - i ditt tilfelle vil jeg anbefale akupunktur. Jeg kan gi deg nummeret til hun jeg går til. Send meg en PM hvis du er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 28. august 2003 #6 Del Skrevet 28. august 2003 Sorry, så først nå at du bor i Bergen. "Min" akupunktør bor i Oslo. Men uansett - akupunktur er poenget. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå