Gå til innhold

Erfaringer med Vektklubben.no?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bolla_*
Skrevet

Er 40 og har fått en del ekstra kg de siste årene. Er 165 høy og veier rundt 77 kg. Trenger å gå ned en 6-7 kg, men motivasjonen mangler veldig. Vet ganske mye om sundt kosthold, har tidligere hatt både Grete Roede kurs og Fedon kurs. Dessverre er jeg bedagelig anlagt, og det å komme seg opp av sofaen og avsette tid til trening er det verste. Går turer, leker med ungene og er på aerobic en gang i uka. I høst og vinter har det blitt vel mye god mat og innekos.

Tenkte kanskje Vektklubben.no kan få meg igang nå etter nyttår. Noen som har erfaringer med nettstedet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Bruker det selv, og det er kjekt å snakke med likesinnete og blir motivert av andres nedgang fra uke til uke etc.

Jeg vet ikke hva du lurer på, det er jo gratis å registrere seg så du kan jo bare gjøre dette og se hva du synes. Du kan registrere vekt og høyde, daglig mat og trening og få treningspoeng og se kurven din etc.

Mange foraer du kan være med på i grupper som går ned som ofte har like mål etc.

Hvis du mener vektklubb.no så er dette noe annet og ikke gratis, men der får du jo også daglig meny satt opp , iallefall da jeg var medlem. Betaler en viss sum per mnd for dette, og har mye av de samme funksjonene, men selvfølgelig mer detaljert opplegg siden du betaler folk.

Det er uansett opp til deg på begge to - ingen kan få deg til å ikke være lat, ingen kan få deg til å spise sunnere.. Du må dessverre gjøre det selv =)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

jeg anbefaler vektklubben.no på det varmeste.

Jeg har brukt det lenge og har nå klart å gå ned 10 kg! :D Men det er ikke fordi jeg får noen menyer eller dietter eller sånn å følge, men fordi det er alfa omega å bli bevisst på hva man putter i seg av mat og hvor mye man forbrenner. Sånn sett er det genialt, siden du kan legge inn alt du spiser, og fort finner man ut at man spiser alt for mye, og at enkelte matvarer inneholder ekstremt mye kalorier osv, da kan man etterhvert klare å bytte ut denne maten med sunnere og kalorifattigere mat ,og man kan dermed spise mer med god samvittighet.

Og det å se svart på hvitt at man får i seg alt for mye f.eks kan være et fiiiint dytt i rumpa, for hvis man ikke vet, så tenker man alltids at "jaja, det var ikke så mye", og dermed lurer man seg selv ;)

Gjest Gjest_bolla_*
Skrevet

Takk for svar dere. Jeg mente vektklubb.no i VG. Har ikke fått med med at det også var en vektklubben.no. Siden den er gratis kan jeg jo starte med å prøve den :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...