Fat Sally Lee Skrevet 2. januar 2010 #1 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hei alle treningsglade damer! Jeg har trent i mange år med vanlig BH, men så kom jeg over en artikkel i iform om at også små bryster trenger støtte under trening, fordi selv forholdsvis små bryster beveger seg ca 9(!) cm ved vanlig løping, noe som vil strekke huden over tid. Jeg har alltid følt at mine vanlige bh-er gir mer enn nok støtte til mine A/B-cup bryster, men jeg vil jo helst ikke ende opp med "vrengte lommer" heller, så da spør jeg dere: Bør jeg invsetere i noen treningsbh-er, og hvilken type bør jeg i så fall gå for? Regner med det finnes noen andre småbrystede damer der ute som har erfaring med trening med vs. uten treningbh. Hadde tenkt å legge ved et bilde så dere ser hva som skal støttes, men fikk ikke til...Håper noen kan gi tips likevel Artikkel på iform.nu Jeg er litt usikker på om dette er riktig forum, så flytt gjerne tråden. Endret 2. januar 2010 av Fat Sally Lee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanel.No5 Skrevet 2. januar 2010 #2 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, all støtte er bedre enn ingen støtte :gjeiper: Om du bruker vanlig BH og trives med det så tror jeg nok det er nok, men jeg har en søster som deg, med små bryster og hun synes det er bedre å trene med sports-BH enn vanlig BH, som hun brukte tidligere. Du kan jo prøve, se om du liker det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 2. januar 2010 #3 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Nå vet jeg ikke hvor små bryster du har, men er selv en 70B, (men som i gode perioder nesten kan strekke seg til en liten 70C. Jeg bruker Casall bh, og føler det er helt sykt å løpe opp trapper og at alt sitter der det skal. Trente med vanlig bh før jeg også, uten problemer, men går ikke tilbake nå! Endret 2. januar 2010 av Aurela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå