Gjest Borghild Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har bestilt en masse prøver fra Tikei, men har litt vanskelig for å finne rett farge. Har nøytral hud, verken gul eller rosa og syns N1 blir for lys mens N2 blir litt for mørk igjen. Har prøvd C1 og W0 og, den passet heller ikke helt. Hvilken farge bruker dere? Vet jo at alle har forskjellig hudfarge, men bare lurer. Fortell gjerne litt om hvordan hudfarge dere har også.
Lilandry Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 (endret) C2 bruker jeg. Jeg er både varm og kald i hudtonen, men mest kald. Jeg er blek nå på denne tiden. Jeg sto egentlig mellom 2N og C2, synst begge passet, men endte likevel med C i og med at den er nøytral men heller mest mot kald. Om du lurer hvordan du skal finne ut om du er kald, varm eller begge deler, så ta en titt her. Endret 2. januar 2010 av Lilandry
Gjest Borghild Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 er nok mere kald enn varm jeg også. Er veldig blek, men ikke rosa. Blir ikke de kalde veldig rosa?
Lilandry Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 (endret) er nok mere kald enn varm jeg også. Er veldig blek, men ikke rosa. Blir ikke de kalde veldig rosa? Kanskje du skal forsøke C. De kalde trenger ikke nødvendig være så veldig rosa. For å si det sånn jeg merker heller større forskjell om jeg har en for gul farge enn om jeg har for rosa. Noen ganger når jeg bruker en veldig kald farge, blir jeg veldig "grå", dvs. at fargen er for kald for meg. Er ikke lett dette! Endret 2. januar 2010 av Lilandry
Gjest Vilma Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 De kalde ble veldig grå på meg, så jeg tror P1 er den som passer best til min hud. Jeg er nærmest blå, og kan ikke ha noe med gult i. Jeg blir ikke helt fornøyd med noen av fargene til Tikei, dessverre.
pittie Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Jeg heller fant ikke match. Og å mikse ble et ork!
Aryia Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jeg bruker N2 og er passe bleik i ansiktet Bleik og full av fregner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå