Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2010 #1 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg brøt nyttårsforsettet mitt to timer inn i det nye året...og kyssa en fremmed fyr...han var kjekk og koslig og hele pakka..meen..han har samme navn som eksen!.... kan man ha no på gang med en som har samme navn som eksen?! de skriver det litt ulikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nemorosa Skrevet 2. januar 2010 #2 Del Skrevet 2. januar 2010 Ikke noen fare for at du roper ut feil navn når dere har sex da . Men hvordan i alle dager mener du dette skal kunne være et problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. januar 2010 #3 Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, halleluja, jeg er ikke alene.. Jeg hadde et type det ble slutt med i august 2008. Møtte våren 2009 en fantastisk gutt som såklart het det samme som eksen. Vi ble kjærester i fjorsommer! Ble nok litt ertet med det den første tiden av familie og venner, og synes selv det var litt sært. Men det glemmer du fort! Du vil se at de to guttene er VIDT forskjellig, så samme navn utgjør lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 3. januar 2010 #4 Del Skrevet 3. januar 2010 Har hatt to kjærester med samme fornavn, ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_TH_* Skrevet 8. januar 2010 #5 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha! Herlig å høre at det er folk som har samme nyttårsforsett som meg. Men jeg har holdt meg til nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå