Sequax Skrevet 2. januar 2010 #1 Skrevet 2. januar 2010 Er du en som har få, gode venner eller liker du best å ha en større og muligens mindre personlig omgangskrets ?
KinderMaxi Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har få gode venner, og synes det er det beste. De stoler jeg 100 % på, og jeg vet de vil støtte meg om det skjer noe. Vet ikke om jeg ville hatt mange bekjente isteden, da jeg ikke vet om de ville stilt opp på den samme måten.
The Kitten Skrevet 2. januar 2010 #3 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har både noen få gode venner og en stor omganskrets med folk jeg ikke er så nær venn med.
Torine Skrevet 2. januar 2010 #4 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har noen få veldig gode venner, men mange i omgangskretsen. Jeg har en venninne, som var veldig nære, men som ikke er det lenger nå som valgte venner etter status. Hun gjør det enda og. Da vi ble kjent hadde jeg akkurat startet egen bedrift, og hun ringte hver dag. Vi var ganske nære en periode, men hadde lite til felles. I ettertid har jeg blitt litt var på dette, og blir litt skeptisk hvis noen begynner å ringe ofte.
Sequax Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har noen få veldig gode venner, men mange i omgangskretsen. Jeg har en venninne, som var veldig nære, men som ikke er det lenger nå som valgte venner etter status. Hun gjør det enda og. Da vi ble kjent hadde jeg akkurat startet egen bedrift, og hun ringte hver dag. Vi var ganske nære en periode, men hadde lite til felles. I ettertid har jeg blitt litt var på dette, og blir litt skeptisk hvis noen begynner å ringe ofte. Jeg har vært borti noe lignende; en energivampyr til venninne som jeg ikke har kontakt med den dag i dag. Hun var en god venn til hun viste seg å være misunnelig og sjalu på meg for hva jeg hadde oppnådd og fordi jeg fikk meg kjæreste. Godt å være kvitt henne!
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. januar 2010 #6 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har ikke noen jeg bare ser på som bekjente (regner ikke med kollegaer og slikt). Alle de jeg ser på som venner er kjempegode venner som stiller opp i tykt og tynt uansett. Jeg er veldig heldig sånn
Torine Skrevet 2. januar 2010 #7 Skrevet 2. januar 2010 Energivampyr, det var et bra ord. Skjønner ikke hvordan noen kan bevisst bruke andre mennesker for å oppnå høyere status selv. Bra du fant ut av det. Det er bra man har blitt eldre og fått litt mer vett i skallen, lot meg også styre mye mer av venninner før.
MissStiles Skrevet 2. januar 2010 #8 Skrevet 2. januar 2010 Jeg har noen få gode venner også noen venner. Jeg er mest sammen med venninnene mine fra skolen og et par andre. Noen snakker jeg med daglig og noen andre et par ganger her og der. Kommer ann på om vi bor i samme by eller ikke.
LilleChili Skrevet 2. januar 2010 #9 Skrevet 2. januar 2010 Få, men gode. Hva skal jeg med mange, mange venner? Man rekker jo ikke møte alle, eller å opprettholde kontakten med dem.
momo Skrevet 2. januar 2010 #10 Skrevet 2. januar 2010 Få men gode venner foretrekker jeg. Men hadde ikke skada om jeg hadde en eller to til gode venner. For det kan jo bli litt få iblandt og.
Anglofil Skrevet 2. januar 2010 #11 Skrevet 2. januar 2010 Foretrekker få med gode venner. Har tre veldig gode venner, men har en ganske stor bekjentskapskrets gjennom diverse forbund osv. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå